Eli hakisin alle 100€ vesijäähdytyspakettia, mikä sopisi Socket A ja Socket 939 -kantoihin. Löysin Jimiltä tollasen: Thermaltake Bigwater SE Thermaltaken tehokas ja täydellinen vesijäähdytyspaketti käsittämättömän edulliseen hintaan. Ominaisuuksina mm. Universaali sopivuus, jäähdytin hiljaisella ja säädettävällä 120mm tuulettimella, kupariblokki näyttävällä plexi kannella, vesisäiliö jne. Extrana vielä blue led valot pumpussa ja blokissa! Tekniset tiedot: -Sopii P4 LGA775/S478, AMD Athlon 64 ja Amd Socket A -Kupari/plexi CPU blokki -Pumppu 120l/H (20dba) -Jäähdytin 122 x 35 x 166mm -120cm laitetuuletin (säädettävä 1300-2400RPM, 17-21dba) -Vesitankki 5,25" paikkaan -500ml korroosio/lämmönsiirtoneste (UV Sensitive) -UV Sensitive letkut -Kiinnitystarvikkeet ja täydelliset ohjeet Eli olisiko tuosta kokemusta, onko helppo asentaa, jäähdyttääkö hyvin? Muitakin alle 100€ paketteja saa ehdottaa.
itse en suosittele ostamaan mitään "halpaa" vesijäähdytys pakettia. sillä yleensä noissa halvoissa paketeissa on joku osa joka on heikkolenkki. yleensä pumppu pitää kauheeta metakkaa. tietysti jos haluaa välttämättä saada vesijäähdytyksen niin miksipä ei tuollainen, mutta ilmajäähdytyksellä oletan että saa hiljaisemman ja paremman tuloksen kuin halpa mallisella vesijäähdytyksellä. itse suosittelen mielummin kokoamaan itse paketin esim only4pro.com :ista. itseä vielä ihmetyttää että miksi socket a ja socket 939 kantoihin täytyy sopia?