Näytön korjaaminen ?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi shnigi 23.12.2005.

1. shnigi

shnigi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Omistan noin 7 vuotta vanhan "17" tuumaisen Nokian crt monitorin. Jouduin ottamaan sen irti koneestani eräs päivä ja kun olin kiinnittämässä sitä takaisin harmikseni huomasin että yksi kaapelin pinneistä oli vääntynyt. Näyttö on sen verran vanha että kaapeli ei ole vaihdettava, vaan se menee suoraan näytön sisälle. Soitin moniin liikkeisiin ja kaikissa sanottiin: heitä roskiin. Yritin itse vaihtaa liittimen huonoin tuloksin. Onko kellään ideoita mitä voisin tehdä näytön korjaamiseksi vai onko se nyt todellakin kaatopaikka valmis ?

2.  
  3. mika-b

mika-b Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onko pinni vääntynyt niin pahoin ettei sitä saa ruuvarin kärjellä enään käännettyä takaisin suoraksi? On monesti itsellä vääntynyt ps/2 liittimien pinnit kun on laittanut liitintä emolle pimeässä, mutta alkaneet toimia joka kerta.

4. nojoo

nojoo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kokeile viedä johonkin tv-huoltoon korjattavaksi, ei ne paljoa siitä pyydä

5. shnigi

shnigi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Pinniä en pystynyt itse vääntämään se lähti irti, yritin laittaa uuden kaapelin kolvaamalla, kone näytti että cable connected ok, mutta signal error, soitin noin 20 korjaamolle ja kaikkialla korjaus maksaisi n. 200€

6. -Rumba-

-Rumba- Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaatopaikalle vaan, ja ostat uuden. TFT näyttöjä saa nykyään aika edullisesti.

EDIT: Acer AL1715s litteänäyttö 209€ (17")

Viimeksi muokattu: 23.12.2005

Jaa tämä sivu