1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Topfield 5100PVRc pari jutskaa

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi aatu777 22.12.2005.

  1. aatu777

    aatu777 Regular member

    Liittynyt:
    09.02.2005
    Viestejä:
    226
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tuli siis tommone hankittua ja aattelin kysästä muutamaa hienosäätö kysymystä. eli siel asetuksis on niin paljo kaikkee toho kuvaan littyvää juttuu mitkä menee multa ohi ni jos joku vois kertoo et onks kaikki ok ku on sanottu että kuvan pitäs parantuu ku ostaa digipoksin, mut eipä se parantunu, on 26" samsunggin taulutelkku.
    eli siel on:
    tv:n tyyppi ja valikossa on PAL, NTSC ja moninormi.
    Videolähtö: RGB, S-Video, YUV, CUBS
    VCR-Scart tyyppi: Ulkoinen A/V, normaali
    RF-Lähtö:pAL G, PAL I, PAL K, NTSC M, NTSC I
    RF-Kanava: 36

    eli mitkähä noista pitäs olla valittuna et ois asetukset mahdollisesti oikein jos niillä nyt on jotain väliä. liitin boksin Scart piuhalla telkkariin. vaihtoehtojahan oli aika monta mut valitsin scartin ku se oli helpoin. onkoha noilla eri asennus tyyleillä jotain eroo et jollain tulee parempi kuva kuin toisella? jos joku vois avittaa ni ois es mui bueno.
    kiitti
     
  2.  
  3. Beaver

    Beaver Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2002
    Viestejä:
    421
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei sitä välttämättä huomaa, mikäli ei ole vetänyt TV:lle analogista signaalia Loop2 OUTista TV:lle ja verrannut kuvaa digitaaliseen. Asetukset minulla Toppyssa on:
    TV:n tyyppi = Moninormi
    Videolähtö = RGB
    VCR-Scart-tyyppi = Normaali
    RF-lähtö tulee oletuksena PAL G ja kanava 36, eikä minulla ole mitään syytä muuttaa niitä. Mikäli käyttää RF:ää, voisi ihan kokeilla muitakin vaihtoehtoja kuten esim. PAL K ja siitä eri kanavia. Riippuu siitä, missä vähiten on häiriöitä.

    Näiden aseusten jälkeen voit ja täytyy vielä TV:stä säätää kontrasteja ym. Kuitenkaan, mikäli olet jossakin kaapeliverkossa, et välttämättä kuvaan voi paljoakaan vaikuttaa. Itse havaitsin, että jossakin korvessa haravaversiolla saa paljon paremman kuvan, kuin minä tällä QAM järjestelmään perustuvalla kaapeliverkolla. Lisäksi A muxi taas pottuilee, kuva ja ääni jää jumiin, tai on palikkamössöä. B muxissa ei ole koskaan ollut mitään valittamista.
     

Jaa tämä sivu