mulla on elokuvasta tehty mpg-tiedosto, mutta se ei aukea mitenkään. tyypillisiä virheilmoituksia eri playereilla on "file type not supported/found". mä asensin ffdshow ja bs playerin, kun yks tyyppi neuvo. ei auttanut. kokeilin myös gspotilla tunnistaa tiedoston, mutta se ei tunnistanut koko tiedostosta muuta kuin että sen koon: about 600 megaa. jostain threadista löysin myös puhetta mpeg-tiedoston korjaajasta. tein sillä kopion alkuperäisestä. kun sitä yritti toistaa win-mediaplayerissa player teki errorit ja sammutti itse itsensä. bs player tunnisti tiedoston muka audio-filuksi, muttei lähtenyt toistamaan sitä. gspot sanoi mpeg-korjaimella rukatusta koon lisäksi container-boxissa seuraavaa: mpeg-1 system stream << { 0 other } Sys Bitrate: 1411 kb/s VBR
Kokeilin vcl:ää. Toisto kesti noin minuutin. Kuvaa ei tullut näkyviin eikä pätkä sisältänyt ääniäkään. Onkohan se tiedosto korruptoitunut tai vaan jotain roskaa, joka on naamioitu mpg:ksi...?
Mulla oli tuo sama ongelma ittelläni. Eli missä levyasemassa sulla on se mpeg-tiedosto? Kuvitellaan että vaikka C-asemassa... Menet C-aseman nimen päälle resurssienhallinnassa ja klikkaat oikealla hiiren painikkeella sitä. Valitse ponnahdusvalikosta "Properties". Aukeavasta ikkunasta menet viimeiseen välilehteen (Security). Siellä on nähtävillä käyttäjät joilla on oikeus käyttää aseman tiedostoja. Siellä on myös napit: ADD ja REMOVE. Klikkaa Add-nappia ja kirjoita oma käyttäjätunnuksesi aukeavaan ikkunaan (esim. etunimi.sukunimi), kirjoittamasi käyttäjänimen on siis oltava sama jolla olet kirjautuneena koneellesi. Sitten hyväksyt ja suljet sen ikkunan. Seuraavaksi nimesi ilmaantuu ylinnä olevaan käyttäjien listaan. Klikkaa oma nimesi aktiiviseksi listasta ja mene alempaan listaan. Ruksi listasta kaikki vaihtoehdot "Allow"-puolelta eli "Salli"-puolelta (tai vastaavaa). Sen jälkeen Apply ja OK (käytä ja ok). Kone ruksuttaa jonkun aikaa kun se ottaa muutokset käyttöön. Nyt vaikka käynnistät koneen uusiksi ja sitten menet uudelleen yrittämään tiedoston toistoa. Nyt pitäisi toimia. Näin ainakin itse ongelman korjasin.