1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

KVCD ei näy läppärillä/mitä puuttuu

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi wolffen 18.12.2005.

  1. wolffen

    wolffen Member

    Liittynyt:
    09.10.2003
    Viestejä:
    78
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niin, mulla on KVCD bin filmi joka ei näy edes vlc playerilla eikä sitä saa auki daemond toolssillakaan, joka sanoo että (mountaaminen on mahdotonta.Cue sheet:line 1 -file ei ole hyväksyttävissä).

    Puutuuko minulta joku softa tai joku semmoinen... vai onko tuo vanha filmini jo piloilla?

    Minulla on myös yksi CAM.VCD-ORC pätkä joka ei näy, liekkö se samanlainen VCD muoto kun KVCD:kin?
     
  2.  
  3. wolffen

    wolffen Member

    Liittynyt:
    09.10.2003
    Viestejä:
    78
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    PS: Koitin kyllä lukea KVCD:stäö tietoja mutta niissä kaikissa vain haluttiin tehdä niitä ja minä kun haluaisin pikemminkin purkaa ne vaikka normaaleiksi mpg pätkiksi
     
  4. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Mounttasit suoraan tuon .BIN tiedoston (.CUE tiedosto kun saattaa sisältää väärän tiedostonimen)?
     
    Viimeksi muokattu: 19.12.2005
  5. wolffen

    wolffen Member

    Liittynyt:
    09.10.2003
    Viestejä:
    78
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä niissä on täysin samat nimet.
     
  6. Siku

    Siku Regular member

    Liittynyt:
    05.10.2002
    Viestejä:
    822
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuo errori viittaa nimenomaan siihen, että CUE-tiedostossa oleva viittaus on väärin. Avaa siis CUE-tiedosto Notepadiin tai mihin tahansa muuhun tekstieditoriin ja katso viitataanko CUE:ssa oikeaan tiedostoon. Sen pitäisi siis sisältää jotain tällaista:
     
    Viimeksi muokattu: 19.12.2005
  7. wolffen

    wolffen Member

    Liittynyt:
    09.10.2003
    Viestejä:
    78
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olitte oikeassa siku & James. Nyt kaikki toimii taas kunnolla.
    Minun tiedoillani ei tosiaankaan keksitä availla mitään cue-tiedostoja ja katsella sieltä nimeä.

    Kaverit, kiitos & hyvää joulua =)
     

Jaa tämä sivu