elikkä,vaihdoin koteloa ja kasaamisen jälkeen koneeseen ei tule virtoja,johdot ok,poweri testattu ja ok(kokeiltu myös toisella powerilla)powereista kuuluu vaan tik,tiki,tik ja siinä kaikki
Ettei olisi O B Ladenilta tilattu poweria? Pistänyt lisukkeeksi jotain poksahtavaa... =) Pakko mennä tälle linjalle kun ei osaa autaa.
En minä ainakaan keksi mitään äänen lähdettä powerista, mikä olisi tikittävää...? Tietty emolevy tai muistit voivat olla rikki kaikki tai joku niistä, mutta kaipa kone boottaisi ja jäisi postaukseen jumiin sekä ilmoittaisi äänimerkillä ongelmasta.Prossun ollessa rikki näin ei ehkä tosin käy...eli prossu ja/tai poweri voi ehkä olla rikki,jos ei mitään tapahdu...
Nonniin. Mulla oli kans kone oikkarissa kun asentelin tätä myllyä. Siis virta nappi veti oikosulkuun. Mulla teki niin, että tuulettimet lähti pyöriin, mutta mitään muuta ei sitten tapahtunutkaan. Hyvä että selvis.
Emolevyn asennus koteloon on se vaikein vaihe tietokoneen kokoamisessa; näin on, vaikka pötyä puhutaan prossun asennuksesta vaikeimpana vaiheena...