1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uus näytönohjain

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi satan91 14.12.2005.

1. satan91

satan91 Guest

Oon harkinnu uutta näyttistä ku tämä Ati radeon 9800 alkaa vanhentumaan
    ja kuihtumaan. Emolevyni on MSI 865PE Neo2-PS (MS-6728 v2.0). Suositelkaa jotain kohtuu hyvää, kohtuu hintasta näytönohjainta joka
    pyörittä hyvin F.E.A.R.:iä kun omani ei pysty siihen.
    (tajusin että tarvitsen enemmän RAMia kuin näytön ohjainta suositelkaa nyt kuitenkin)

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 14.12.2005
  2.  
  3. Hymypoika

Hymypoika Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kun kertoisit budjettisi, niin voitaisiin jotain ehdottaakin.

4. def9

def9 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse olen vähän samassa tilanteessa ja olenkin katsellut GeForce 6600 GT kortin perään. Siinä tuntuisi olevan hinta/nopeus suhde aika kivasti kohdallaan. Kuten jo mainittiin, et kertonut budjettiasi, joten hankala suositella mitään. ASUS Radeon X850 XT PE 256 Mt AGP <- tommonen olis kiva AGP väylään, mutta sen hinta on 500euron ympärillä.

Tietty on niitä vielä nopeampia, mutta sitten olis emolevyn vaihto edessä, koska ne ohjaimet on PCI-Express väylään.

5. Mynthon

Mynthon Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 15.12.2005
  6. Limasika

Limasika Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tämä väite ei kyllä pidä paikkaansa, korttien kellottuvuus kun on yksilöllistä, mutta mahdollista kyllä on saada XT kulkemaan XT PE:n kelloilla.

7. rafsanta

rafsanta Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    @limasika
    onko? siis oletko koskaan tavannut xt korttia joka ei olisi mennyt kunnon kotelotuuletuksella pe:n kelloille? ainakin minun kokemukset sen verran rajoittuneita että en ole toimmosesta kuullut.

Jaa tämä sivu