Kovon kopiointi täydellisesti

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi samilves 13.12.2005.

1. samilves

samilves Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Koneessani on Maxtor 40G kovo ja ostin uuden 200G kovon (IDE).

Tahtoisin kopioida kaiken - vinkkarista elokuviin tälle uudelle siten että voin heittää vanhan ronksuttajan roskiin ilman että tarvitsee ajella windowsia sun muita hörhelöitä uudelle asemalle.

Onnistuuko vai pitääkö aloittaa kaikki alusta????

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  4. wipe2000

wipe2000 Senior member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
  5. samilves

samilves Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitokset opastuksesta! Ei onnistunut hyvistä ohjeista huolimatta mutta tulipahan kokeiltua. =D

6. Ylke

Ylke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Helpoin tapa melkein olisi ollut ihan asentaa uudelle kovolle winukka erikseen ja sitten kopioida esim. erilliseen osioon kaikki tärkeät tiedostot vanhalta levyltä. Ohjelmien asennus olisi vain sitten ollut viimeinen asia, joka olisi täytynyt täysin alusta suorittaa.

7. perhana

perhana Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kun toinen levyistä oli maxtor, niin kyllä homman olisi pitänyt onnistua tuolla maxblastilla helposti ohjeita noudattamalla, itse olen muutaman kerran siirtänyt käyttiksen toiselle kiintolevylle maxblastilla tai sitten western digitalin datalifequardilla joka on sama ohjelmalla wd:n kiintolevyille, ja aina on homma toiminut kuin junan vessa ilman mitään rasittavia uudelleen asennuksia ;-)

Edit: siis itse olen kyllä käyttänyt tuota maxblast for windows ohjelmaa, se toimii windowsista käsin eikä tarvitse bootata levykkeeltä:
    http://www.maxtor.com/portal/site/M... Storage/Maxtor Other/Utilities&downloadID=58

Viimeksi muokattu: 08.01.2006

Jaa tämä sivu