Elokuva ja tekstitys yhdessä DVDlle

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi buxu 13.12.2005.

1. buxu

buxu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli mitä häh, mulla on elokuvat ja tekstitykset erikseen ja haluisin polttaa ne dvdlle, mutta mitenkä?? Kuin ne saa liitettyä yhteen niin et ne on fiksusti sitte sillä dvdllä?
    Ajatus oli laittaa useampi leffa samalle levylle, onnistuukohan sekään sitte?
    Ja jos sais selkokielellä vastauksia ni olisin erittäin kiitollinen :)

2.  
  3. aaxxeell

aaxxeell Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Viimeksi muokattu: 13.12.2005
  4. rellonen

rellonen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla ei ole DivX soitinta ja törmäsin samaan ongelmaa. Latasin divx2dvd ja VobSubin. Nefernetin ohjeilla homma onnistui, leffa tuli DVD-soittimeen sopivaksi ja tekstitykset tuli leffaan. Katoin ylpeänä aikaansaannostani Real Playerillä. Sitten päätin polttaa leffan, jonka olin juuri pistänyt divx2DVD:llä dvd muotoon, ja jossa oli tekstit. Poltin uusimmalla Nerolla. Tekstejä ei tullut mukaan. Katoin leffaa tietiksen näytöltä, Real Playerillä, siellä ne tekstitykset oli. Mutta ei mun DVD-levyllä.

MIKSI? MIKSI? MIKSI? MIKSI? MIKSI? MIKSI?

Mitä mä teen että saan muutettua divx-muotoiset leffat dvd:n toistomuotoon niin, että saan tekstit messiin?

Kiitos runsaista ja selvistä vastauksistanne!

5. gerbiili

gerbiili Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    ohjelmaa en ole käyttänyt, niin 100 % varmuutta ei ole, mutta, tekeekö ohjelma kiinteät tekstit? jos ei tee, niin oletko pistänyt soittimesta tekstitykset päälle?

Jaa tämä sivu