katos kun minä tunti sitten pelasin guild warsia ja näyttö rupesi räpsimään, ja räpsi jonkun aikaa ja nyt sammu eikä tuu päälle!!!! onko menny rikki vai onko vain ylikuumennut???
juu no kun otin johdot pois niin sieltä takaa haiskahti savulta..... kannattaakohan edes viesä korjaamolle kun se on muutenki yli 6 vuotta vanha??? ja muuten se räpsähtely alkoi kun kone sai rasitusta elikkä mitä tehdä?? kone on amd athlon mp 1800+ ati 9250 256 DDR400
hommasin kaverilta näytön (2v vanha), ja kun kokeilen laittaa sitä päälle niin se valo vain vilkkuu ja ei tule päälle. onko mahdollista että näytön ohjain olisi mennyt rikki kun näyttö ylikuumeni????
Minulla oli kerran samanlainen ongelma. Kone meni päälle aivan normaalisti mutta näyttö vain vilkutti valoa. Kun vein koneen takuuhuoltoon niin selvisi että emolevy oli kärähtänyt. Koneeseen oli asennettu tehtaalla viallinen jäähdytys ja se kuumui erittäin nopeasti. Nykyään toimii erittäin hyvin.
no mulla näyttö tuli pari kertaa päälle mutta ei menny windowssiin.ja prossun siili kuumana ja samoin näyttiksen.yritin katos vaihtaa ite prossun tuulettimen.