näyttö muuttuu keltaiseksi!?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pulivari 08.12.2005.

1. pulivari

pulivari Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Osaisiko kukaan auttaa asiassa? Eli näyttö muuttuu keltaiseksi kun koneen käynnistää..välillä saattaa toimia ihan normaalisti,mutta
    suurimman osan ajasta näyttö on keltaisena?? Osaisiko kukaan kertoa että mistä kyseinen asia voisi johtua?

2.  
  3. Limasika

Limasika Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Vanhat CRT toosat tekevät noin kun parhaat päivät on jo eletty (värit haalistuu ja näyttö alkaa kellertämään). Kun et kertonut minkälaisesta ja ikäisestä näytöstä on kyse, niin sinun täytyy varmaan tyytyä tähän vastaukseen =)

4. pulivari

pulivari Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    näyttö on kaksi vuotta vanha LG..se muuttuu keltaiseksi aina niin sanotusti räpsähtäen..välillä se muuttuu ihan normaaliksi,mutta sitten taas yhtäkkiä se muuttuu takaisin kellertäväksi.. näytönohjain on ati radeon 9800 pro.

5. mika-b

mika-b Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onhan näytönjohto molemmista päistä kunnolla paikollaan ja ruuvit väännetty kiinni. Joskus on käynyt tuota että kun pöytä on vähän tärähtänyt niin on johto heilahtanut liittimessä ja kuva muuttunut erillaiseksi, asia korjaantui laittamalla kaapeli kunnolla kiinni.

6. JuviK

JuviK Guest

Itsellä tälläkin hetkellä sama ongelma. Minulla on ilmeisesti johdon SISÄLLÄ vikaa, joten kääntämällä sitä jompaankumpaan suuntaan korjaa asian. Päättelisin, että myös sinulla kyseinen ongelma, koska se on ajoittaista.

Kokeiles huvikses vähän käännellä sitä ite johtoa, ensin tietokoneen läheltä ja jossei vaikutusta, tee sama näytön lähellä. Ymmärsitkö mitä tarkoitan? :)

7. QuinZy

QuinZy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, luulen myös et johdos vika... Mulla muuttu kuva vihreeks kun oli yks "nipukka" siit johon päästä mikä menee näyttikseen, taittunut vinoon.

Jaa tämä sivu