Mulla ois seuraavan lainen ongelma ton purkin kanssa. Mä laitoin ton purkin muutama kuukausi sitten sillattuun tilaan ja nyt en saa sitä enään toimiin routing tilassa.Mä en enään muista että pitikö siinä jotain asetuksia muuttaa että sen sai toimiin.
Netikan ohjeet. http://www.netikka.fi/liitteet/verkkopaate/Zyxel_P660H-61-asennusohjeFIN.pdf Voi käyttää soveltaen myös muilla palveluntarjoajilla...
Tuliko tossa modeemin mukana joku asennus cd tai vastaava, kun itellä on sama modeemi enkä ainakaan mistään sitä cd:tä löydä. Nyt olen ostanu toisen koneen ja en oikein tiedä miten sen saisin nettiin.
Ulkoiselle modeemille ei tarvitse asennuslevyä. Verkkoasetuksista vain automaattinen ip:n haku päälle -> modeemiin virrat ja homman pitäis toimia.
Se on oletuksena automaattisella jos et niihin verkkoasetuksiin ole koskenut ja asettanut kiinteää ip:tä.
Laita mielummin sillä tavallisella lähiverkkokaapelilla jossa on RJ45-liittimet, jos vain mahdollista. Tuo usb-liitäntä modeemeissa ei ole mikään hyvä. Voi olla että tarvitset jonkin sortin ajurin sille usbille jos kerta sitä meinaat käyttää. (jos ei ilman toimi)