Olen hankkimassa uutta konetta ja olen miettinyt seuraavaa kokoonpanoa: S939 AMD ATHLON 64 3200+ BOX S939 ASUS NF4 ULTRA PCI-E 8CH GLAN RAID 2x 512 mt, 400 Mhz, DDR SEAGATE BARRACUDA 7200.8 250GB ULTRA ATA/100 8MB SAPPHIRE RADEON X800 GTO 256MB PCI-E ANTEC SONATA II PIANO BLACK QUIET MIDI 450W LG DVD+-RW BLACK DL LIGHTSCRIBE 16X BULK LOGITECH CORDLESS DESKTOP EX 110 Onko tämä mistään kotoisin? Esim. onko toi näytönohjain hyvä myös tulevaisuudessa ja entä Ultra-ata vs. SATA?
Mielummin SATA kovalevy. Taitaa olla aikalailla samanhintainenkin. Näytönohjain on ihan ok, mutta ei tulevaisuudessa mikään huippu. Modautuvuus on tuossa (vielä) huono, eli ei taida onnistua sekään. Jos rahaa on laittaa niin halvalla saattaa saada x800XL korttia, joka on vielä tulevaisuudessakin ihan kelpo, kunhan karsii pikkuhiljaa grafiikoista. Tai sitten vaihdat näytönohjaimeksi Connect 3d x800GTO:n, jota voit tulevaisuudessa modata näin halutessasi. Hinta tosin on kovempi. Myös perus x800 on parempi, kuin tuo GT ja samalla myös kalliimpi. Mutta siis ei tuo x800GT huono ole. Paras tuon hintaluokan (~150€) näyttis. Muuten ihan hyvä paketti.
viliwee: Tossa ois tosiaan se GTO-mallin näytönohjain. En sit tiedä auttaako asiaa. Tosiaan oon miettinyt että ottais ton Ultra-Atan tilalle SATA:n, pitääpä kysellä. x800 XL on hieman kalliinpuoleinen tässä budjetissa.
Anteeks, en huomioinut. Huomasin vain, että ei ole modautuvaa sorttia, ainakaan vielä. Sapphiren x800GTO^2 ja Connect 3D x800GTO modautuvat varmasti.