1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

All-in-wonder Radeon 9000 Pro

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi Dvbdude 08.03.2003.

1. Dvbdude

Dvbdude Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko kellään kokemuksia kyseisestä kortista.
    Ajattelin laittaa sellasen uuteen pakettiin.
    Pitäs saada vanha VHS- kirjasto DVD:lle mahd.edullisesti. Siis 3d-ohjain on jokatapauksessa ostettava.

2.  
  3. Tomcat

Tomcat Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on 8500DV, on ihan hyvä kortti kaapata.
    SB Liven kanssa oli vaan ongelmia aluksi, mutta kun niistä pääsi eroon, niin kaappaukseen laatuun olen ollut tyytyväinen.

Mulla tulee kaapattua muutama sarja viikossa suoraan SVCD/VCD:ksi ja yhtä sarjaa(+lätkää:)) kaappaan täydellä MPEG2 laadulla ja pakkaan softalla. DigiBoxin kautta olen kaappaillut ja laatu on on todella hyvää, parempaakin sais, mutta DigiTV:n lähetysten taso ei riitä.:=)

Luulis 9000:sen olevan vieläkin parempi. Suosittelen siis.

Ketola vois tietysti vielä heittää oman näkökulmansa laadusta?=)

4. wipe2000

wipe2000 Senior member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    8500:ssa on ilmeisesti parempi viritin kuin tässä uudemmassa, mutta eiköhän sekin hyvä kortti ole (jopa hintaisekseen).

Kaveri muuten osti juuri 9000:sen ja uuden koneen, mutta eihän se sitä vielä ole Linuxissa kaappauspuolta saanut toimimaan. Pitää mennä testailemaan, kunhan kone on pystyssä.

5. Rastas

Rastas Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hercules All-in-Wonder 9000 Pro on ollut käytössäni yli kuukauden ja hyvin toimii, mitä nyt niitä tavallisia möhkäleohjelmien kummallisuuksia.
    terv Rastas

6. Tomcat

Tomcat Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Lisätään nyt vielä softa-/ajuripäivitysten jälkeiset fiilikset, LOISTAVAA.

Kaikki ongelmat, mitä joskus oli, niin ovat poistuneet ja uudet ominaisuudet ovat todella hyvät.

7. Dvbdude

Dvbdude Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hyvin tuntuu pelaavan mullakin.
    Saapas nähda kun siirryn kopsaamaan vhs kirjastoani... huhhuh!
    Tomcat: onko sulla kokemusta pitkistä siirtokaapeleista?

8. Tomcat

Tomcat Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokemusta on, 10metrinen S-Video kaapeli on käytössä DigiBoxin ja Kortin välillä, eipä ole häiriöitä ollut. Silti mahdollisemman lyhyt kaapeli on paras, 1m olis tietysti paras.:)

Kun alat kaappaileen, niin suosittelen kuitenkin kantamaan videot mahdollisimman lähelle konetta ja käyttämään mahdollisimman lyhyitä kaapeleita.

9. Snail

Snail Guest

Moi. Olen ajatellut ko. kortin hankintaa, mutta miten on. Riittääkö kortti myös pelikäyttöön, vai tarvitseeko vielä erillisen näytönohjaimen. ja onko se mahdollistakaan ? Muuten kortissa näyttäisi olevan kaikki mitä tv ja videoiden ohjaamiseen tarvitsisi. Eli voisin käyttää PC:tä mm videona ja dvd:t katsella telkusta.
    Miten on, pyöriikö uusimmat autopelit?
    Prossa AMD 2200+ 512 Mb muisti

T. Jari

10. stomppa82

stomppa82 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä riittää pelikäyttön jos 7500 all in wonder:kin pyörittä pelejä hyvin.

Jaa tämä sivu