1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

onko hyviä w800i vs k750i vs w550i..

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi terhi4100 24.11.2005.

  1. terhi4100

    terhi4100 Regular member

    Liittynyt:
    15.09.2005
    Viestejä:
    225
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    onko muuten kokemuksia noista esony ericsonin vehkeistä w800i ja k750i ja w550i..kaikki ois 300-400euron hujakoilla halvimmillaan...onko teillä tietoa noista vehlkeistä. voisko verrata ees nokiaan!?.mut kuulema on hyvä äänenlaatu. mut mikä noist on paras..hintansa vastine?!?
     
  2.  
  3. terhi4100

    terhi4100 Regular member

    Liittynyt:
    15.09.2005
    Viestejä:
    225
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    siis sony ericsson..EI esony:)
     
  4. psymbiote

    psymbiote Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2004
    Viestejä:
    718
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hakkaa nokian vastaavat (6230i yms...) mennen tullen, SE:n puhelimien laatu on aivan jostain eri planeetalta. Itellä tällä hetkellä W800i.

    Ainakin W800i on ollut hintansa väärti, mukana 512Mb muistikortti, helvetin hyvät kuulokkeet, 2Mpix kamera, RDS radio ja laadukas mp3 soitin. Plussaa on myös akunkesto, kestää helposti viikon kevyellä käytöllä. Älypuhelintakin siinä on mulle aivan tarpeeksi, messenger, irc ja sähköposti toimii hienosti.

    Arvostelu:
    http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_w800-review-47.php


    K750i on muuten sama puhelin, mukana vain huonommat varusteet: huonommat kuulokkeet, pienempi 64Mt muistikortti, soitinsofta paskempi, (rumempi)? Tämän takia myös halvempi.
     
    Viimeksi muokattu: 25.11.2005
  5. terhi4100

    terhi4100 Regular member

    Liittynyt:
    15.09.2005
    Viestejä:
    225
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    onkos siin w800i:ssä lisä basso toiminto..silloinha äänenlaatu pitäs näyttää loistavalta. ja varmaankin sil 2megapixelin kameralalla tulee ihan hyviä kuvia...saakohan muuten ericsoneihin niitä kännykkä ohjelmii niikuin symbian malleihin??...
     
  6. terhi4100

    terhi4100 Regular member

    Liittynyt:
    15.09.2005
    Viestejä:
    225
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kysyisin vielä et onko kellään antaa linkkiä tai kuvia joita on otettu w550 puhelimella, siinähä on 1.3megapixel kamera....varmaankin siinä on sama musasoitin kun w800i?. ja et onko eroja nokiaan...yleensähä puhelimessa on jotain eroja luvanlaadussa!?olisin kiitollinen jos oilisi jollain kuvia tai linkkiä tiedossa. kiinostaa toi puhelin aika paljon!
     
  7. poikam

    poikam Guest

    mulla on w800i ja se on paras puhelin mitä mulla on ikinä ollut. todellakin hintansa väärti. olen kokeillut nokiaa siemenssiä samsungia ja nyt päädyin sony ericssoniin enkä kadu. mahtava peli kun opii käyttämään kunnolla. äärettömän helppo käyttää tietokoneen kanssa. ladata paketin mukana tullut cd koneelle ja kaapeli kiinni niin homma toimii. ainoa miinus on ettei netistä hanki löytyä viel mitään kivaa esim teemoja eli jos joku tietää mistä teemoja löytyy w800i:hin pistäkää osotetta tänne
     
  8. psymbiote

    psymbiote Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2004
    Viestejä:
    718
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    W800i:ssä on se vanha sonyn lanseeraama Megabass toiminto, eli bassoa kyllä löytyy melkein liikaakin sonyerkin omille kuulokkeille :D

    Jos musiikkisoittimeksi meinaat puhelimen hankkia, niin unohda toi w550i, siinä kun ei ole muistikorttipaikkaa. Sisäinen muisti on kylläkin aika iso (256Mt), mutta ei tuo ainakaan meikäläiselle riittäisi.

    Pieniä java ohjelmia näihin löytyy, Itse olen asentanut opera minin, eMsn, ja jmircin. Mutta symbian ohjelmat voi unohtaa...

    Tuossa W550 arvostelu:
    http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-w550-en.shtml

    Tällä sivulla joitain esimerkkikuvia otettu S600 kameralla, joka on sama kuin tuossa W550i mallissa:
    http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-s600-en.shtml
     
  9. juhis

    juhis Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2002
    Viestejä:
    236
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itsellä toi w800i. Pari päivää vanha ja ainakaan tähän mennessä ei ole tullut mitään negatiivista sanomista. Ja mitä olen ymmärtänyt, k750i on "sama" puhelin, paitsi tässä on parempi MP3-soitin ja 512 muistikortti tulee mukana. MP3:set toimii loistavasti ja kuulokkeitten ääni on hyvä. Kamera pelaa hyvin, jos ei odota liikoja, koska pimeässä/sisätiloissa kuvattaessa kuviin tulee aika paljon kohinaa. Ainoa mikä saattaa häiritä on tuo trendikäs oranssi väri. joku tykkää joku ei. Edellinen puhelin oli n-gage joten nyt vähän harmitaa noitten symbian ohjelmien takia.

    http://koti.mbnet.fi/akkumies/Kuvat/DSC00005.JPG

    Tossa kuva otettu sisällä ilman kameran valoa tietokoneen näytön edessä.
     
  10. terhi4100

    terhi4100 Regular member

    Liittynyt:
    15.09.2005
    Viestejä:
    225
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kiitoksia linkeistä. mutta jotenki noi 1.3megapixel kameralla otetut kuvat on aika epäselviä, siinä w550 on vain 1.3megapxel, ni se on aika huono juttu..ja tietysti sekin et ei oo muistikortin paikkaa.toi w800i vakuuttas aika paljon tolla 2megapixelin kameralla ja musiikkisoittimella. mitä vertasin hyvällä valolla otetusita w800i kuvista ja w550, ni on aika selvä ero on!mutta kyl w800i:ssä hintakin on sen arvoinen!:)
     

Jaa tämä sivu