Eli löysin ohjelman joka on samanlainen kuin Windows media center. Ja on täysin ilmainen ja suomenkielinen. http://mediaportal.sourceforge.net/ Mitä sanotte? toimii niinkuin pitääkin kuvat, musiikki, tv, radio, leffat, tetris ja sää palvelu (helsinki)
hyvin! aivan niin kuin kuvitella voi toimivan Tämä ei ole käyttöjärjestelmä vaan ohjelma tv-kortin saa kiinni. Itse en omista, mutta kotisivuilla lukee ja valikossa on tv kohta. + Suomenkielinen selkeä helppo käyttää voi laitta elokuvat pyörimään toisella ohjelmalla (esim. Bsplayer) kuvat ja musiikki toimii hyvin kuvat toistuvat hienosti. zoomi tavallaan liikkuu, tekee kuvasta elävän ja suuren säätila on yllättävän hieno. Ennusteet ja kaikki tetris on huippupeli - ainoa miinus on se kaukosäätimen puute edit otsikko ja teksti
latasin tuon mutta nyt pitäs päästä eroon miten poistan ohjelman!?!? mitään uninstall ohjelmaa en löydä koko koneelta...
Tähän ja Media Centereihin liittyen.. jos mulla DVB-C kortti koneessa niin onks noissa OS:ssissä niihin ajureita tai softia? -spikoni
Siis ohjelman voi poistaa "lisää ja poista sovelluksia" ohjauspaneelista. eikö vastannut odotuksia? tämä kyseinen ohjelma ei ole käyttöjärjestelmä vaan ihan normaali ohjelma, jota kannattaa ainakin kokeilla jos meinaa hankkia oikean Windows media centterin, jossa tulee myös kaukosäädin. korttisi luutavasti varmasti toimii Windows media centerillä, mutta tällä ilmaisella sitä voi itse kokeilla tukeeko se vai ei. tuossa nyt ainakin sanotaan "Supports analog tv, DVB-C, DVB-T, DVB-S and ATSC" suoraan ohjelman kotisivuilta.
Eipä WMC myöskään ole sen erikoisempi käyttöjärjestelmä. Se on xp + asennuksen lopuksi erilliseltä levyltä asentuvat mediaohjelmat. Erilainen ulkonäky perustuu vain 2,5Mt suuruiseen teemapakettiin jonka voi asentaa mihin tahansa expeehen(joka sen jostain löytää).
Olisikko lisää kokemuksia kyseisetä ohjelmasta? itse juuri olen kasaamassa leffakonetta ja kokeilin windows media centeriä mutta eipä oikein pelitä.. dvd toisto ei esim. toimi.. Saako tuon mediaportalin käynnistymään windowsin kanssa? eli tuo valikko tulisi ekana ruutuun??