Eli kyseisessä padissa on tärinät, mutta kuinkahan ne saa käyttöön. Jos otetaan esimerkiksi NHL 2006? Mulla on se langaton malli, mutta langallinen lienee samanlainen muuten.
Läheskään kaikki pelit eivät tue tärinää. Juuri tuo NHL06 sekä PES5 eivät mulla tärise, mutta flatout kyllä.
Totta.Minulla kans rumble 2,ja ihmettelin aikaisemmin samaa...Miksi ei tärinät toimi?Syy oli tosiaan tuo,ettei kovin moni peli tue toimintoa.Tulee kysymys...Miksi siis ostin koko rumblen?...Onhan se kuitenkin paras pädi.Kelpaa tämmöisen isompi kätisenkin painella nappeja.
Joo, on tosi hyvä käteen! Muutes, jos ostan toisen langattoman RumblePad II niin voiko molempia ohjaimia ohjata saman lähettimen kautte? (Eli kaksi ohjainta ja yksi vastaanotin) Thrustmasterilla tämä ainakin onnistuu. (tosin valitaan eri kanavat molemmille ohjaimille)
Kysyin Logitechilta (meni englanninkieliseen asiakaspalveluun) vastaaja ei ollut varma, joten kysyi edelleen. Palattuaan linjoille totesi, että tarvitaan vastaanotin per ohjain. eli kaksi ohjainta kaksi vastaanotinta.