Mutta sellainen saa member-statuksen aiemmin joka postailee esim. tälläisiä: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2728 Hmmm, kummallista... Sikäli ottaen että mua ei asia häiritse vaikka olisin "newbie-junior member".
Okei, kerrataas taas. Newbie muuttuu Memberiksi aika ajoin, systeemi _ei_ päivitä automaattisesti statuksia, vaan allekirjoittaneen ja jonku muun admineista täytyy käydä erikseen lista käyttäjistä läpi ja vaihtaa käsin statukset. Käytännössä Newbie->Member vaihtuu kun viestejä on noin 10-20kpl kasassa. Senior Member vaihtuu sitten "joskus", hyvinkin pitkälti allekirjoittaneen nappauksesta ja sen sellaisesta kysymys -- Sr Memberiksi olen joskus nostanut joitain, jotka ovat postanneet vain yhden-kaksi viestiä, mutta jotka ovat sitten olleet täydellisen kattavia vastauksia monimutkaisiin kysymyksiin, jne. En arvosta koko systeemiä oikeastaan pätkääkään, mutta kun sitä hinguttiin, niin se tehtiin Niin ja lisäinfona: Inactive tarkoittaa, että emailosoite, joka käyttäjältä on kannassamme, on "bouncannut" eli ei vastaa. Jossain vaiheessa kesää systeemi tulee muuttumaan niin, että Inactive-flagin saaneet eivät pääse enää kirjautumaan sisään, vaan joutuvat sivulle, jossa pyydetään uusi, validi mailiosoite joka tarkistetaan ennenkuin tunnus aktivoidaan uudestaan. Tämä useastakin syystä, lähinnä pitämään tietynlainen kuri forumeissa. Lisäksi jonkinlaista Moderator -statusta on harkittu, koska forumeiden "kurissapito" alkaa haukkaamaan suht hilpeää määrää ajasta admineille. Tässä ongelma on vain se, että homma vaatii taas koodausta (koko forumsoftahan on siis tehty puhtaalta pöydältä itse eikä käytössä ole mitään valmista pakettia)
En ole seurannut Q85:sen viestejä sen tarkemmin, lieneekö lyhyiä ja postausten määrään taipuvaisia vai ei? Mutta kyllähän noita oli.. On ainakin aktiviteettia täällä. [Varaan oikeuden muuttaa mielipidettäni] dRD: Sori offtopic, mutta kuka tämän on koodannut sitten kun ei ole Yabb tms.? Ihan itsekö, respekt. ;D (lainaus: Ali G In Da House)
Juh, ihan itse. Kuten koko muunkin saitin -- duunaan näitä leipätyökseni viidettä vuotta, siis saittien toiminnallisuuksia. Hieman keskenkasvuinen tämä on, lähinnä nämä pakolliset toiminnot vain toteutettuna, mutta yksinkertaisesti ei vain aika riitä koodaamaan uutta, korjaamaan vanhaa ja ylläpitämään uutis/softa/artikkeli/forumpäivityksiä siinä samalla. Jaja, onhan tota määrää. Pitäs joskus jaksaa tehdä pisteytyssysteemi postauksille, tulis realistisempaa arvosanaa kuin pelkillä postausten määrillä -- käytännössähän tyhmiä tarpeeksi usein kyselemällä pääsee postausten kärkeen hyvinkin helposti Hieman saisi aktiiviporukka kasvaa nykyisestään, vaikka hyvinhän tämä homma nyt on viimeisen 6kk aikana alkanut sutimaan jo.
Eihän tämä huono ole tälläisenäänkään. Ainoaa huonoa sanottavaa on tuosta "Merkkaa tämä laatikko valituksi, jos haluat ilmoituksen sähköpostitse, kun joku lisää uuden viestin tähän ketjuun"-napista, alkaa sposti täyttyä ilmoituksista, kun ei muista ottaa ruksia pois, kai sen varmaan saa oletukseksi pois päältä, pitäis vain tutustua tuohon "muuta asetuksiasi"-valikkoon. (juu, sehän olikin työnalla)
Jake.k... Ei mulle oo mitään välii vaik siin lukis et idiot... Musta on vaa mukavaa otaa kantaa mielipiteisiin ja juttuihin... Eikä tää oo ainut paikka missä kirjoittelen...