1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nierlen asiakaspalvelu

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi auster2 09.11.2005.

  1. auster2

    auster2 Member

    Liittynyt:
    23.10.2005
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen tilannut useita kertoja CDR ja DVDR levyjä Nierlestä. Tähän asti ei ole ollut minkäänlaista moittimista. Levyt ovat tulleet kohtuullisessa ajassa. Muutamia yksittäisiä poikkeuksia lukuunottamatta levyt ovat olleet myös ihan ok laatuisia.

    Syyskuussa tilasin taas paketin. Yksi tilaamistani tuotteista oli RiDisc DVD-R 2x levyjä. Todellisia halpis-levyjä eli 100kpl cakebox maksoi vain 19,99 euroa. Levyt ovat kuitenkin KAIKKI käyttökelvottomia. Osasta levyistä näkee heti pinnasta, että poltto on epäonnistunut. Polttojälki ei ole tasainen niinkuin yleensä vaan näyttää kuin siihen olisi poltettu vain sinne tänne. Osan kanssa tulee heti poltettaessa virheitä. Kaikille on kuitenkin yhteistä se, että ne ovat lukukelvottomia. Sekä polttavalla asemallani (Plextor PX-708A) että DVD-soittimellani (SONY jotain).

    Otin yhteyttä Nierlen asiakastukeen, mutta sain uudistaa yhteydenottoni pariin kertaan (parin päivän välein) ennenkuin sain vastauksen. Vastaus oli lyhyt ja ytimekäs: "Päivitä asemaasi uusin firmware". Päivityksen jälkeen testasin viidellä uudella levyllä. Kaikkien viiden levyn poltto epäonnistui. Otin taas yhteyttä Nierleen ja kerroin tapahtuneesta. Reilun viikon ja parin uusintayrityksen jälkeen sain vastauksen ja ehdotuksen, että kokeilisin levyjä jollain toisella asemalla (!?). Tämän jälkeen yhteydenotto yrityksiini ei ole enää vastattu.

    Tästä lähtien tilaan levyt muualta.
     
  2.  
  3. microbi

    microbi Active member

    Liittynyt:
    23.02.2005
    Viestejä:
    1,374
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    ok - asiakaspalvelu mättää..ja levyt huonoja = ei pitäisi TUOLLAISIA edes myydä. Ja koska netti-firma....helppoa niiden on "suojatua" kun ei henk.koht. heitä tapaamaan pääse.

    MUTTA ei se nyt niin ihme ole(?) että tuon hintaiset levyt eivät toimi (tosin aina ne JOTENKIN pitäisi toimia kun dvd-r:nä niitä myydään, eikä lasinalusina). Se vaan on havaittu monta kertaa (myös itselläni on kokemusta) että halvalla ei hyvää saa. Tuossa levyn hinnaksi n.20 senttiä/kpl...jo levyt jotka maksavat 50 senttiä ovat PALJON varmempia toimimaan. Kannattaa katsoa hiukan mitkä levyt ovat hyviä ennen kuin tilaa - merkkejä on monia mutta vain muutamia valmistajia = tarkista levyn ID numero.

    Olen kalliisti (ja katkerasti) kokenut mitä saa kun säästää "vähän" = helposti maksaa enemmän kun ei ensimmäisellä kerralla ostanut kunnon levyjä. Nykyisin ostan "kiltisti" pikkuisen kalliimpia (ja parempia) levyjä ihan vain välttääkseni ikävät yllätykset.
     
    Viimeksi muokattu: 09.11.2005
  4. eejapar

    eejapar Regular member

    Liittynyt:
    05.08.2004
    Viestejä:
    138
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo halvinta paskaa ei kannata tilata. se on loppujen lopuks pieni säästö jos tilaa 20e/100kpl levyjä kuin 40e/100kipaletta. ;)

    sitten tuota mpegit.fi saittia kantsii seurata ja sieltä esim dvd-r arvosteluja. eli jos joku levy on saanut pelkästään 4-5 tähtee ja eri asemilla niin todennäköisesti toimii hyvin.

    niin ja siis nierlen asiakaspalvelusta sen verran että mitä itse olen ollut yhteyksissä, esim pyytänyt paketin seurantanumeron taikka kysynyt jostain tuotteesta lisätietoja niin aikas äkkiä ne on sieltä vastannut.

    se on omaa tyhmyyttä jos tilaa jotain helvetin halpoja paskalevyjä ja haluaa niistä hilkkunsa takaisin jos ei toimi. vika tosin voi olla aseman yhteensopivuudessakin. vaikkakin pitäishän sitä rahoilleen saada vastinetta. :)

    mieluummin tilaan esim nierlestä levyjä hintaan 40-80senttiä/kpl kuin ostan täältä moninkertasella hinnalla.
     
    Viimeksi muokattu: 09.11.2005
  5. jari75

    jari75 Member

    Liittynyt:
    26.06.2005
    Viestejä:
    64
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Vähän samat kokemukset itselläkin. Oppirahat on tullut maksettua. Eli halpaa paskaa aluksi tilasin ennekuin uskoin että halvalla ei hyvää saa (no jotkut halvatkin on joskus olleet ihan kelvollisia). Mutta sitä en ymmärrä miksi noita sitten edes myydään/valmistetaan. Erittäin huonoa mainosta sekä RiDiscille että Nierlelle...
     
  6. auster2

    auster2 Member

    Liittynyt:
    23.10.2005
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen samaam mieltä siinä, että hyvää ei saa halvalla. Ostan yleensä erilaisia (=laatuisia) levyjä eri tarkoitukseen. Kuten jo mainitsinkin, niin olen törmännyt aiemminkin huonolaatuisiin levyihin ja silloin on ollut poikkeuksetta kyseessä joku halpis levy. Nyt oli kuitenkin kyseessä koko "cakebox" eli 100kpl. Se on mielestäni hieman liikaa.

    Varsinainen kritiikin kohteeni ei kuitenkaan ollut huonot levyt vaan huono palvelu. Huonoa palvelua ei mielestäni tarvitse kenenkään sietää. Onneksi Nierle ei ole ainoa paikka josta voi tilata.

    Nimimerkille eejapar: Mielestäni asiakaspalvelun laatu punnitaan vasta siinä vaiheessa, kun on jotain ongelmia. Ei silloin kun kysellään muuta informaatiota. Ja vielä: ei ole koskaan asiakkaan vika jos saa toimimatonta tavaraa. Halpa ja huonolaatuinen on eri asia kuin halpa ja toimimaton.
     
  7. JanneMasa

    JanneMasa Regular member

    Liittynyt:
    23.07.2005
    Viestejä:
    299
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nierlestä ei ikinä kannata tilaa halpoja B-luokan levyjä vaan kannattaa tilaa A-luokan levyjä, koska hintaero ei oo kovin suuri niitten levyjen välillä laatuun verrattuna.
    Ite oon yhen kerran tilannu halpoja B-luokan levyjä cake boxissa 100kpl ja seassa tuli semmosii "läpinäkyvii" levyjä ja puolet ohuempia levyjä
     

Jaa tämä sivu