Asrock dual-sata vai Asus a8n-e

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi milluutus 05.11.2005.

1. milluutus

milluutus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli kahen vaiheilla oon kumanko noista ottaisin.
    Tällaset osat tulis kiinni: Amd Athlon 64 3000+ venice, c3d x800gto eli kumpiko emo kannattaisi ottaa? Ja jos otan ton Asrockin niin sit jäis rahaa ostaa vaikka tollanen opteron 144, mut miten pystyn sen asentaan ku asrock ei ilman bios päivitystä tue opteroneja? Ja kannattaako muutenkaan ottaa opteronia siihen et onko toi 3000+ parempi siihen? Tarkotus oli kellotella tuo näyttis ainakin xt:n kelloille ja piipuille ja prossu kellottaa johonkin 2300-2600mhz, onnistuuko tämä myös asrockilla?

Sit vielä tosta prossutuulettimesta et käykö tohon kokoonpanoon Nexus AOP-6400?
    Ja jos ostan tollasen boxed opteronin niin pystyykö siihen vaihtaa myös tollasen Nexuxsen tilalle?

Minkäslaisia ongelmia on tollasten emojen käyttäjillä ollu muuten?

Kiitoksia vastanneille paljon!

2.  
  3. Ezzet

Ezzet Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Minulla on tuo Asus A8N-E rev.2 ja muutamassa viestiketjussa olen sitä arvostellut eli normaalia Asus-laatua se ei ole. Nyt toki toimii suhteellisen vakaasti mutta odotan uutta piirisarjatuuletinta Asuksen huollosta. Lue ko. foorumi niin tiedät mitä voi eteen tulla:

http://vip.asus.com/forum/bbs.aspx?SLanguage=en-us&model=A8N-E

4. FORWARD

FORWARD Active member

Kiitokset:
    18
    Pisteet:
    68
    Eli osta Asrock!!Laita siihen ostettuasi bios-päivitys tai sovi sen päivityksen asentamisesta siinä liikkeessä,josta ostat sen...kyllä uusimmalla biosilla kuulemma pystyy prossuakin kellottamaan ja näyttis kellottuu sinne, minne kellottuu(ei ole emosta kiinni ainakaan nykyisin).Nuo piippujen avaus onnistuu taas modaamalla ei GPU:ta kellottamalla...

Viimeksi muokattu: 05.11.2005
  5. Faeryan

Faeryan Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä tuohon Asrock Dual-Sata2 emoon ja AMD Athlon 64 3000+ prossuun tuon Nexus AOP-6400 coolerin saa kiinni, tai ainakin pari päivää sitten näin uhosivat minulle liikkeessä kun halusivat kaupata minulle mieluummin prossun Tray-mallin Nexuksen kanssa kuin Boxed-mallin. :)

Mikäli kaikki käy hyvin niin parin tunnin sisään tuo on itse kokeiltu. Ilmoittelen jos ei sovikaan.

EDIT: Kyllä tuo cooleri siihen emolle istuu, mutta kiinnitysruuvit Nexuksen mukana on liian pienet, eli piti kaivaa kaapista järeämmät että tarttuivat emolla oleviin tuulettimen koloihin.

Viimeksi muokattu: 06.11.2005
  6. milluutus

milluutus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voi olla kyllä että ostan siihen Zalmanin CNPS7000B tuulettajan siihen. Mut pitää katella viä. Pitääkö kovaa ääntä se nexus? Millä muuten olis hyvä levittää pii- tahnaa, miten paljo sitä pitää laittaa ja sit viä et laitanko sitä prossuun vai tuulettimen siilin pohjaan?

7. gizmo1986

gizmo1986 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    laita ennemmin hopeatahnaa johtaa paremmin mitä piitahna.esim voi laittaa semmosen pienen tipan coren päälle sit levittää sen siihen esim jollaki muovisella läpyskällä.ite käytän vanhaa tilinumeron korttia joka on leikattu pieneksi palasiksi ja sillä levitän siihen ohuen kerroksen.

Jaa tämä sivu