1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Topfield, Medion vai ProCaster...

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Muffe 05.11.2005.

  1. Muffe

    Muffe Guest

    Päivää! Tarkoitus olisi siirtyä digiaikaan hankkimalla tallentava digiboxi (C) ja olen yrittänyt päättää, että minkä laitteen valitsisin. Luulen, että moni yrittää pähkäillä samaa asiaa. Hinta ei nyt ole kaikkein tärkein, vaan lähinnä toimintavarmuus ja käyttökätevyys: Tallenteet pitäisi saada tarpeen tullen siirrettyä pc:lle ja edelleen dvd:lle. Tallennus pitäisi olla nopeaa ja yksinkertaista kuin muukin käyttö. Teksti-tv:n pitäisi toimia sujuvasti. Päivitykset ym. pitäisi olla hyvin järjestettyä. Olisivatko kaikki nämä otsikossa mainitut laitteet sellaisia? Eli mikä olisi järkevin vaihtoehto?
     
  2.  
  3. Refused

    Refused Member

    Liittynyt:
    17.02.2004
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itellä ollu kuukauden verran procasterin 5102c eikä mitään suurempia ongelmia ole ollut kuin leffojen formaatin muuttaminen koneella teettää ongelmia boxsista ulos tulee .rec päätteisiä filejä!!
    ihan tyytyväinen olen ollut siirtonopeus boxista koneeseen on normi leffa 1,5-2h/3-4gigaa niin kestää usb-kautta 30-60min
     
  4. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66

Jaa tämä sivu