Mä tarvisin apua mahdollisimman pian ku mä ostin kannettavan tietokoneen(IBM Thinkpad 600x) niin se myyjä sanoi mulle että tästä koneesta on muistiparisto loppunu ja se ilmoittaa jonku ihme virheen aina alussa mut sen voi kyllä kiertää jotenki.. Mun pitäis vaan saada tietää se että minkä näköinen kyseinen muistiparisto on, mihin se on yleensä "piilotettu" koneeseen ja onko se minkälainen homma vaihtaa jos itse alan vaihtamaan sen..????
siirretty oikealle alueelle. itselläni kans läppäri, uus vaan niin ei tollasta ongelmaa oo esiin tullut.. kannattaa sieltä liikkeestä kysyä vähän tarkemmin mutta luulis et läppärit on aika tiiviisti pakattuja et jos sopuhintaa saisit liikkeen vaihtaa niin ois varmaa ok.. en kyl oo ite läppärin sisälle kattonut.. =)
en välttämättä suosittele itse vaihtamaan, sillä ku ne on aika tiiviisti paketoitu ja tietämättömyyttä voi rikkoa jotain, monesti käyny näin. suosittelen et käyt kyselees liikkeistä mitä ne pyytää tämän vaihtamisesta.
Mutta mikäli ajattelit sen kuitenkin itse avata niin ko. paristo on todennäköisesti kiiltävä, noin kahden euron kolikon kokoinen kiekko, jonka pinnassa lukee jotain kivaa joka paljastaa sen olevan paristo. Edit: Ja sitten kun/jos vaihtamaan uskaltaudut niin ota vanha paristo mukaan liikkeeseen ja pyydä samanlaista, ettei tule volttimäärältään erilaista paristoa, koska tämänmallisissa paristoissa on tavattu erilaisia volttimääriä.