On pieniä ongelmia avi->dvd käännöissä: Windvd: kokeilin uutta versiota kääntäessä sain yhden toimivan, sen jälkeen ei toimi ohjelma jämähtää joko *lisää video* tai kääntö vaiheessa. on tullu kokeiltuu uudelleen asennusta ja eri versioita, mutta sama tulos. Olisko codecit tai joku rekisteri sekasin? DvdSanta: Kokeillu kääntää useaan otteeseen eri pätkiä mutta aina kääntänyt pelkät ääni tiedostot dvd muotoo ei elokuva tiedostoja missää? (Tällä hetkellä käytössä Divxtodvd toimii hyvin muuten mut ei nii pätevä mun mielest ja haluisin saada noi toimimaan myös) Jos joku viisaampi osais neuvoo mitä pitäs tehdä? ps.Oon hakenu/etsiny apua kyseisiin pulmiin mut ei ole sattunut silmään.
Itselläni Santa kaatuu aina kesken käännöstä, vähän eri paikoissa. Mitään virheilmoitusta se ei anna. Logi-filuja en oikein osaa tulkita, saisiko niistä sitten jotain irti. Mutta The Filmmachine toimii, kuten pitää, samoin Neron VisionExpress.
hmm oon miettinytkin et vois olla Codeceis häikkää pitää poistaa ne ku joutaa... On aika lailla tullu laitettua niit enkä oo poistanu vanhenpia. Codecit taitaa lähtee ihan abb/remove tai unistall vai joku muu tapa?
add/remove kautta ne yleensä poistuvat, joidenkin vanhempien codec:ien kanssa saattaa tosin joutua taistelemaan rekisterin kanssa, mutta yleensä ei ole tarvis.