1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

TF5100PVRc käsittämätön tallennusongelma

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Nutipää 02.11.2005.

  1. Nutipää

    Nutipää Member

    Liittynyt:
    20.01.2005
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tämä on kyllä Salaiset kansiot tavaraa... Tämä uusi neloselta tuleva "Carnival" sarja, olen yrittänyt nyt kaksi kertaa tallentaa ohjelman EPG:n avulla ja kertaakaan se ei ole tallentunut. Muuten tallennukset toimivat täysin ok mutta tämä ohjelma... Eilenkin tallentui Salaiset kansiot ja Carnivalin jälkeen tullut Koe-ajo aivan normaalisti mutta ei Carnival??? Mitä kummaa tämä nyt on?
     
  2.  
  3. n_r

    n_r Regular member

    Liittynyt:
    01.03.2004
    Viestejä:
    908
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä tuo minulla on tallentunut ihan OK molemmilla kerroilla. Tosin olen sen nimessä olevan "à"-merkin korvannut normaalilla "a" merkillä. En tiedä onko jippo tässä vai kuun asennossa toppyyn.

    Ekalla kerralla en edes hoksannut muuttaa ajastustietoja, mutta eilen muutin niitäkin ihan vain varmentaakseni että jakso tulee kokonaisena.

    EDIT: Itse asiassa perustin tuon muutoksen ihan tähän dvdplazalta löytyneeseen viestiin:

    "Kannattaa muuttaa se jo valmiiksi niin ei tarvitse tehdä sitä altairilla. Tuo bugi ei siis kadota tallennusta vaan SEP12 firmis ei vaan osaa näyttää tiedostoa jos siinä on "à"-merkki."
     
    Viimeksi muokattu: 02.11.2005
  4. Nutipää

    Nutipää Member

    Liittynyt:
    20.01.2005
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuntuu ihan järkevältä selitykseltä. Vahinko vaan ettei sitä tiedostoa kuitenkaan saa näkyviin varmaan millään? Vai oisko se kuitenkin olemassa levyllä mutta ei näy valikossa?
     
  5. n_r

    n_r Regular member

    Liittynyt:
    01.03.2004
    Viestejä:
    908
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ymmärsin tuosta dvdplazan kommentista, että se tiedosto on toppyllä ja sen saa näkyviin Altairilla. Toppy ei sitä itse osaa näyttää, ainakaan tuolla SEP12 firmiksellä.
     
  6. Nutipää

    Nutipää Member

    Liittynyt:
    20.01.2005
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sieltähän ne kadonneet tallennukset löytyivätkin. Kiitos ja kaunis kumarrus. Muutin tallennuksen nimen Altairilla ja avot.
     
  7. n_r

    n_r Regular member

    Liittynyt:
    01.03.2004
    Viestejä:
    908
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hyvä että kyseessä oli tuo pieni "bugi". Itse sattumalta tuon löysin kun selailin kommentteja toppystä ennen sen ostamista. En kyllä edes "muistanut" tuota vaan takaraivossa jotenkin takoi, että pitää muuttaa tuo à normaaliksi, ihan PC:lle siirtoa vartenkin jo :-D
     

Jaa tämä sivu