johtuuko näyttiksestä

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi colazo 01.11.2005.

1. colazo

colazo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    olen melko varma mut haluaisisin tarkistaa että kun pelaan tuota area 51 niin kaikki toimii ja näkyy ihan hyvin paitsi ihmiset jotka välkkyvät tai ovat läpinäkyviä . vika on ilmeisesti näyttiksestä joka ei nyt ole mikään erikoinen.
    olisiko mitään mahdollisuutta kun peli melkein toimii kunnolla niin jos kellottasisin korttia että peli toimisi???
    ja voiko tuota ees kauheesti kellottaa (ati all in wonder 9000)
    olis kyl tosi hyvä jos pystyis koska suunnittelen uuden koneen ostoa siin ensi kesällä. i really hope you can help me..

2.  
  3. -WK-

-WK- Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Näyttäisi että tuota peliä varten suositeltaisiin Direct X 9.0b:tä tukevaa korttia. Radeon 9000 ei tue kuin 8.1 asti rautatasolla, joten ongelma ehkä selviää uusien / oikeiden ajureiden asennuksella. Jos pelissä on joitain asetuksia liittyen Direct X:ään, kokeile vaihtaa Direct X 8.1 jos siellä on 9.0 valittuna.

4. kumipuu

kumipuu Guest

mulla peli toimi hyvin, oletko milloin hakenut uusimmat ajurit? tuumasin vaan kun se välkkyy ja ihmiset läpinäkyviä. ja pelin kotisivuilta kannattaisi hakea päivityksiä. kellottuvuus tuskin mikään kovin hyvä tuossa aiw kortissa, mutta kellottuva kuitenkin. http://www.tomshardware.com ja siellä hakusanaksi kohdassa search näytönohjaimesi. ja ihan googlesta pitäisi löytyä kun kirjoitat ati all in wonder 9000 ylikellotus tai ati all in wonder 9000 overclocking. vakiovastaus niinkuin kysymyskin.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 01.11.2005
  5. colazo

colazo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo ajurit olen tota hakenut varmaan vuosi sitten. no mut se olis hyvä jos saisi toimimaan sen uuden ajurin myötä niin pääsis pelailemaankin sitä kunnolla. kiitos kummallekkin jeesauksesta. ja täytyy käydä tota kellotusta ettii netistä.

Jaa tämä sivu