Tervehdys, löytyisikö täältä hyviä neuvoja. Seuraavassa kokoonpano ja oireet: Asus V7A880 Athlon XP 3200+ boxed 2 x 512 (VData, DDR400(3)512 MX16) All in Wonder 7500 Laite muuten toimiva, mutta välillä (lue aika usein) kun käynnistän koneen niin ilmoittaa Overlocking or memory initial failure. Muuttelen vähän astuksia ja käynnistyy taas pari kertaa ja sitten sama asia. Laitetta ei ole kellotettu. Bios asetukset on pitkälti perusasetuksilla (jotakin olen muuttanut kun olen kerännyt tietoa netistä). Olen tietonen, että kyseinen emo on aika paska, mutta olen löytänyt sellaiset ajurit, että kun olen koneen saanut käyntiin niin se ei kaadu. Voltit tuntuu olevan ok ja lämmöt myös ok. Memtestin olen ajanut ja vikaa ei ole. Olen irrottanut kammat ja laittanut takaisin. Tietoasema on näköjään myynyt muistit Kingtonina (sain koneen kesällä halvalla), mutta kyljessä kyllä lukee Vdata. Onko sama asia ? Olisin hyvin kiitollinen kaikesta avusta...Kiitos !
Ittellä ollu joskus Epoxilla sama ongelma. Ei siihe auttanu muutaku bootti ja sitte se parin kerran jälkee hävis yhtä nopeesti ku tuliki.