Olen värkkäämässä uutta settiä. DFI LANPARTY UT nF4 SLI-DR AMD OPTERON 146 2,0 GHz S 939 BOX CLUB 3D GEFORCE 7800 GTX 256 MB PCI-E SAMSUNG 160 Gb SATA2 Kotelo saa olla vanha Antec Sonata piano.(380W) Muistit löytyy khx3500k2 512, ei mitään tietoa toimiiko DFI:n lankussa. Eli mitäpä suosittelette poweriksi ja muisteiksi? Pakettia on tarkoitus hiukan kiristää ja kun tästä konkurssista selviää niin toinen 7800 GTX vierelle.
Tuolta voit ettiä jonkun powerin jonka voit ostaa Suomesta. http://www.dfi-street.com/forum/showthread.php?t=10854 Tuo OCZ PowerStream 520W on saanut todella hyvää palautetta. Tuo lankku on kuulemma aika nirso noiden muistien kannalta. Noista muisteista en itse tiedä kovinkaan paljoa, mutta voit lueskellä tuolta mitä noilta muisteilta vaaditaan ja suositeltuja muisteja. http://www.dfi-street.com/forum/showthread.php?t=24719 Itse tilasin eilen tuon DFI LANPARTY UT nF4 Ultra-D emon ja siihen TWINMOS 2X512MB DUALCHANNEL KIT DDR 3200 CL 2.54 muistit, että täytyy kattella mitä siitä tulee. EDIT: lisäystä ja pari typoo
Pöh.. dfi street on pullollaan eri muistipiireille optimoituja bioseja, joten jos ongelmia tulee niin sinne hakemaan uutta BIOSta. edit: Twinmosin peruspalikat ovat toimineet itselläni moitteetta, mutta paremmat kalikat kuitenkin tulossa.
Kannattaa tosiaan hankkia kunnon poweri jos aikoo rakentaa monsteripc:n. OCZ:taa voin suositella lämpimästi. On osoittautunut lukemattomissa testeissä sekä harrastajien ja ylikellottajien käsissä aivan huippupoweriksi vaikka minkälaiseen SLI-konfiguraatioon. Sitten, öh, esimerkiksi muropaketin foorumilla OCZ on rankattu "ei niin hyvä muttei huonokaan". ?:| Ilmeisesti jäänyt joillain negatiiviset mielikuvat päälle kun oli joskus näitä viallisia kappaleita liikkellä. Tosiasiassa loistava poweri. Lisäys: Kingstonin hyperX:n kanssa oli ainakin emon alkutaipaleilla hankaluuksia, eikä sitä suositella vieläkään, mutta kuten limasika sanoi kannattaa kokeilla eri bioseja jos ongelmia tulee. Voi olla että toimii ihan hyvin.