Normanin käyttöoikeus vanhenee

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi guruko 26.10.2005.

1. guruko

guruko Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on käytössä Norman Virus Control ja käyttöoikeustiedoissa lukee, että vanhenee 2007/01/19. Silti se väittää, että virustarkistusohjelma ei ole ajantasalla ja kun yrittää päivittää niin ei onnistu. Onko vinkkejä/kokemusta?

2.  
  3. teme565

teme565 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Yhteysasetukset normanissa väärin?
    Esim proxyn asetuksissa jotain vikaa? Käytössä kenties joku palomuuri joka blokkaa normanin yhteysyritykset?

4. laurig80

laurig80 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Käyttöoikeustiedoissa olevia tietoja (päivämäärä) ei pidä sekoittaa virustunnisteiden vastaavaan. Itsellä, kun oli Norman vielä jokin aika sitten, niin melko usein oli ongelmia automaattisen päivityksen kannssa. Ajan kanssa menivät ongelmat ainakin mulla ohi. Mikä versio Normanista sulla on käytössä?

5. guruko

guruko Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Personal Firewall versio on 1.42 ja Virus Control on 5.80.

6. laurig80

laurig80 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Voisit yrittää ottaa selvää, mitä sillä päivittämisen yhteydessä tulevalla virhesanomalla löytyisi Normanin sivuilta. Itse muistan vierrailleeni melko useasti ko. saitilla aina silloin kun oli ongelmia.

7. Taukkizz

Taukkizz Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onnittelen, omistatte (tai olette omistaneet) huonoimman virus/palomuurisoftan mitä maa päällään kantaa. GG ;)

No tuota sen verran kuitenkin tiedän että jostain sieltä valikkoviidakosta löytyy internet-päivityksen ohjelmistoavain tjsp. Jos sitä ei ole niin päivitys ei ainakaan onnistu.

Ja SUOSITTELEN: Vaihtakaa se Norman johonkin _oikeaan_ virustorjuntaan, esim. Antivir XP ja Sygate on loistava yhdistelmä, ja voisin vaikka lyödä vetoa että koneiltanne saattaa löytyä muutama viruskin samalla... :)

8. laurig80

laurig80 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    =P Olen täysin samaa mieltä Taukkizzin kanssa tuosta Normanista ja sen aivan ylivoimaisesta kehnoudesta muihin softiin verrattuna. Omalla koneellani se viivähti hetken, jonka aikana siinä esiintyi lukematon määrä erilaisia ongelmia. Vaihdoin reilu vuosi vuotta sitten Nortonin palomuuri/virussofta yhdistelmään enkä ole hetkeäkään katunut. Onhan tuo Norton kyllä aika raskas, mutta hyvin on örminkäiset pysyneet poissa.

Sehän on tietysti jokaisen oma asia, mistä tykkää...toinen äidistä ja toinen tyttärestä...

PS. Tais mennä hieman offtopic

Jaa tämä sivu