Niin haluaisin leikata pätkiä dvd-n keskeltä pois (käyttäen bypass-toimintoa) ja haluaisin kysyä että tietääkö kukaan sellaista ohjelma ja osaako joku käyttä sitä. Tmpgenc dvdauthorilla olen tehny tähän mennes mutta jos toistan tekemani dvd-n soittimes sitten kuva pysähtyy hetkeks siellä paikois mistä oon leikannu pätkiä pois. Ja olen joskus lukenu että bypass-toimintoa käyttäen ne menee sujuvasti (jos olen ymmärtäny oikein). DvdReMake Pro olis hyvää vaihtoehto siihen mutta en osaa käyttää sitä ja toi tuntuu aika monimutkaiseltä ohjelmalta. Sais siihen suomenkieliset ohjeet niin ehkä sitten. Vai tietääkö joku jonku muun helpon ohjelman missä sellainen bypass-toiminto on? Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Varmaksi en mene sanomaan, mutta nerovision express on aika kätevä noiden dvd:itten kanssa. Saattaisi jopa sillä onnistua, mutta en tosiaan pysty varmuudella sanomaan, koska oma dvd:n käsittely sillä on lähinnä ollut tallennettujen tv ohjelmien tuontia dvd:ltä kovalevylle ja siitä sitten muokattuna valmiille DVD-R:lle.
Kiitos Threat! Se toimii eikä pysähtyny pätkäkään leikkaamani paikas. Itse olen myös käsittelly tallennettuja tv-ohjelmia. Tuli vaan sellainen onkelma että se venytti niinku isommaksi tota kuvaa. Ylä- ja alareuna jäi kuvaruudun ulkopuolelle! Mistä tollainen mahtaa johtua?
Todennäköisesti kuvakoko, jossa video tallentui levylle oli väärä. Jos käytössäsi on laajakuvatelevisio, tällöin tulisi polttaa levy määritellen kuvasuhteeksi 16:3 , vai mikä se oli se laajakuvan kuvasuhde kun en muista. Tosin yleensä kuvasuhteen muuttaminen onnistuu myös televisiosta, mutta jos levy on poltettu esim 4:3 kuvasuhteella mikä vastaa suurinpiirtein näitä poistuvia "neliön" muotoisia TV-kuvaruutuja ja se joudutaan venyttämään laajakuvasuhteeseen, näyttää kuva luonnollisesti hieman huonommalta kun pienempi kuva ikäänkuin venytetään koko kuvaruudun kattavaksi.
Ok! Mutta pystyykö sillä visionilla jättää alkuperäiset menut niin että jostain chapterista on leikattu pätkä pois?