En ole aivan varma sopiiko aihe tänne mutta kokeillaan. Asensin antiblaxx 1.16 ohjelman (virhe) minkä jälkeen kaikki alkoi mennä alamäkeen. Sain yhden pelin toimiin sen avulla kyllä hyvin, mutta jälkeenpäin kun käynnistin koneen tuli virhe, että daemon-tools ei löydä ajureitaan/asemiaan. Samalla ohjelma oli sekoittanut d(ennen dvd-rw asema) ja e(kovalevy) asemani keskenään. Poistin Antiblaxxin ja sen jälkeen poistin daemon-toolin. Tämän jälkeen yritin asentaa daemonia uudelleen mutta nyt se herjaa seuraavaa Some driver has invalid name or conflicts with other file or service in system. Please choose other driver names or make sure you have rebooted after removal of sofware using same names omituista on myös se että vaikka minulla ei ole tällä hetkellä daemon-toolia koneella niin silti se näyttää my computerissa kaikki daemon toolin 4 asemaa, tosin ne ovat tyhjiä. auttakaa joku pliis, ja mistahän toi asemien sekotus johtuu
ei hemmetti mä olen kans ihmetellyt et mitä ongelmia mulla oikeen on tuon daemonin kans ja siinähän se tuli. itse asensin kans tuon antiblax ohjelman jonka jälkeen kaikki asemani olivat sekaisin ja nyt koneeni ei suostu poistamaan daemonia enkä siten pysty pelaamaan mitään. höh
Sain vihdoin pienen taistelun jälkeen daemonin uudestaan koneelle. Kemistin linkin lisäksi katsoin ohjeita myös tuolta http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/232202 Sitten vielä ihmettelin semmosta että vanha daemon näytti oikeelle alas pikukuvakkeen vihreänä. Tää uus valintanappula on punanen. aika turha kysymys varmaan mut mistäköhän toi johtuu. aattelin vaan siks kun yleensä kaikki punaset jutskat kertoo et kaikki ei oo kunnossa.