1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kovalevylliset DVD:t

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi jounis 13.10.2005.

  1. jounis

    jounis Regular member

    Liittynyt:
    05.11.2004
    Viestejä:
    184
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pitäs kaverille kimpassa ostaa kovollinen dvd, miel. alle 400€.
    Verkkokaupalla olis mm. Procasteria, Samsungia ja Philipsiä tarjolla 350 - 400€ haarukkaan.
    Voisko joku em. laitteiden laadusta/käyttökokemuksista mua hiukan valaista. Onko joku noista, vai ei mikään ostamisen arvoinen laite, vai pitäiskö yrittää kimppaa laajentaa saadakseen kalliimman pelin???
    AaaapuuuuVa !
     
  2.  
  3. petekkii

    petekkii Member

    Liittynyt:
    08.03.2005
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  4. kumipuu

    kumipuu Guest

    pioneer,sony ja jvc. philipsillä oli ainakin aikanaan dvd soittimen lasersilmässä proplematiikkaa. ja monipuolisuus on tärkeä tekijä. kannattaa ajatella sitä ostaessaan että siinä on kaikki tarpeellinen. philipsiä myytiin jo vuosia sitten halvalla, ja ehkä syystäkin.
     
  5. mc_mice

    mc_mice Member

    Liittynyt:
    02.08.2005
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Myös LG:n laitteita kannattaa katsastaa, RH-7800 tai RH-4920V ainakin...

    Itsellä on RH-7500 ( sama kuin 7800 mutta pienempi kovalevy )
     
    Viimeksi muokattu: 19.10.2005
  6. kumipuu

    kumipuu Guest

    ja lg-tuotteilla taitaa olla toi 2 vuoden takuu. ainakin mitä itse olen ostanut lg:n tuotteita. ja lg ei ole huono merkki.
     
  7. mc_mice

    mc_mice Member

    Liittynyt:
    02.08.2005
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jep, LG:n laitteesta ei ole paljonkaan huonoa sanottavaa. Ja toimii hyvin ilman firmware päivityksiäkin, joita jotkut laitteet vaativat oikean toiminnallisuuden saamiseksi. Itselläni on hieman parjaamista tuosta DivX-leffojen soitossa ( olen ymmärtänyt että kaikissa laitteissa ongelma), mutta nämäkin ovat kosmeettisia joiden kanssa pystyy elämään. Jos tätä toimintoa ei kaipaa, ei tavallisessa käytössä ole itsellä tullut henk.kohtaisesti ongelmatilanteita

    Ja niin,takuu on tosiaan 2 vuotta.
     

Jaa tämä sivu