Elikäs kopioin Deep Purplen konsertti DVD:n, muuten meni hyvin mutta itse konsertista puuttuu äänet,muissa osissa äänet toimii muttei konsertti-osiossa. Purin suojatun levyn ensin DVD-Decypterillä ja poltin nerolla. Jos sais helppiä kun oon aloittelija näissä DVD kopioinneissa.
Puuttuuko äänet silloin kun katselet video DVD-soittimella vai silloin kun katselet videota koneelta? Jos katselet koneelta, niin silloin tuo haiskaltaa AC3-dekooderin puutokselta. Jos taas ongelma ilmenee DVD-soittimella, niin varmuuskopioinnissa on mennyt joku pahemman kerran pieleen...
Puuttuu molemmista sekä PC:llä että DVD soittimella. Haastattelu osiossa äänet kuuluu muttei itse konsertissa.
Kaveri aikanaan shrinkkasi vain 5.1 äänet levyyn mukaan eikä näin ollen normitelkulla kuulunut mitään ääntä ilman kotiteatteria.2.1 on ystävä.
Nyt selvis toi ääniongelma,Nerossa piti valita äänivirta 2:n 1:sen sijaan. Nyt on äänet konserttiosissakin. Tätä se on kun ei viitsi tutustua kunnolla ohjelmaan vaan antaa mennä oletusasetuksilla.