Äänet puuttuu DVD-kopiosta osittain

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi BTR84 09.10.2005.

1. BTR84

BTR84 Guest

Elikäs kopioin Deep Purplen konsertti DVD:n, muuten meni hyvin mutta itse konsertista puuttuu äänet,muissa osissa äänet toimii muttei konsertti-osiossa. Purin suojatun levyn ensin DVD-Decypterillä ja poltin nerolla. Jos sais helppiä kun oon aloittelija näissä DVD kopioinneissa.

2.  
  3. Siku

Siku Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Puuttuuko äänet silloin kun katselet video DVD-soittimella vai silloin kun katselet videota koneelta?

Jos katselet koneelta, niin silloin tuo haiskaltaa AC3-dekooderin puutokselta. Jos taas ongelma ilmenee DVD-soittimella, niin varmuuskopioinnissa on mennyt joku pahemman kerran pieleen...

4. BTR84

BTR84 Guest

Puuttuu molemmista sekä PC:llä että DVD soittimella. Haastattelu osiossa äänet kuuluu muttei itse konsertissa.

5. Casepri70

Casepri70 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kannattaa koittaa DVDShrinkillä.. Eli teet tiedostot kovalevylle ja poltat sen jälkeen Nerolla..

6. TyV

TyV Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kaveri aikanaan shrinkkasi vain 5.1 äänet levyyn mukaan eikä näin ollen normitelkulla kuulunut mitään ääntä ilman kotiteatteria.2.1 on ystävä.

7. BTR84

BTR84 Guest

Nyt selvis toi ääniongelma,Nerossa piti valita äänivirta 2:n 1:sen sijaan. Nyt on äänet konserttiosissakin. Tätä se on kun ei viitsi tutustua kunnolla ohjelmaan vaan antaa mennä oletusasetuksilla.

Jaa tämä sivu