Mikähän tos mun Samsungin tavallises cd-rw asemas on ku se toimii muuten ihan normaalisti mutta kun yritän polttaa cd:tä niin se on niinku polttavinaan eli punanen valo vilkkuu mut ku ottaa cdn pois "valmiina" niin ku laittaa cd soittimeen niin se on tyhjä. tää alko sillon ku windows asennettiin uusiks. ajureista en tie eli jos se niistä johtuu niin voisko joku laittaa linkin mistä voisin imuroida noi ajurit tälle cd asemalle? Kiitos!
Linkki Samsung downloas centteriin. http://product.samsung.com/cgi-bin/nabc/support/b2c_support_search.jsp?eUser= Mutta eipä taida asemaan olla mitään ajureita olemassa , mutta käy tarkistamassa. Mikä poltto-ohjelma? Aivan kuin ohjelma vain ajaisi simulointi polton.
oon kokellu parillaki eri ohjelmalla. Nero 6 ja joku toinenki Nero ja sitte yks ohjelma minkä nimee en muista mut tuli aseman mukana. ja sitte viel ku oon polttanu sen levyn ja sitte se onki tyhjä niin sille pystyy toisella koneella viel polttaan eli toi asema ei tee cd:lle vissiin mitään ku se on aivan ku uus sen "poltonki" jälkeen
Voi olla rikki, mulla meni yks asema paskaksi aivan samalla tavalla. Se oli tosin DVD polttava, mutta samat ongelmat oli.
Kai poltto-ohjelmasta on kaikki asetukset kohdillaan. Ettei se tosiaankaan vaan simuloi vaan on raksi myös burn-kohdassa.