tarkoitan nyt lähinnä räiskintäpelien pelaamiseen! mua ei toi lankasysteemi innosta! koska pelaan paljon räiskintäpelejä hiiren valintani on siksi langaton optinenhiiri! ja jos ajatellaan että paristot loppuu niin kannattaa kysyä hiireen pitempikestoisia paristoja! huom! varokaa ettei menisi sen takia takuuseen? näppis on nyt kuitenkin mulla langallinen koska en pelaa näppis kainalossa. tosin kun ostat langattoman hiiri+näppis version saat molemmat langattomana! mutta noissa paketeissa se hiiri on se heikompi lenkki! näppis hyvä mutta hiiri hyvää keskitasoa jos sitäkään!
joo mut kun tästä aiheesta saa kirjoittaa vaan kerran! ja siksi pitää sisällyttä siihen kaikki oleellinen! eli jos joku haluaa sanoa mielipiteensä esim. näppis+hiiri paketeista niin nyt siihen on laajemmat vastaus mahdollisuudet! kysymyksiä on niin paljon kuin niihin vastaajiakin?
Kyllä ite ainaki ku ostin tuon Logitech MX 3100, niin kyllä sekä näppäimistö ja hiiri ovat kummatkin hyviä. Sillähän tuohon pakettiin tulee langaton LX 700 näppäimistö ja langaton MX 1000 hiiri, joka on muuten laser hiiri.
joo en sano että kumpikaan olisi huono hiiri tai näppis! mut kun ne kalliimmat hiiret ei koskaan tule noiden pakettien mukana! ja onhan niistä testejäkin atk lehdissä! ja just noi kalliimmat vie sen pidemmän korren! mutt en sano etteikö sun hiires olisi tarpeeksi hyvä! ja kun joku lehti testaa esim. hiiren niin ei se kuitenkaan ole kaikkien mieleen! sulla on just sellainen hiiri kun pitääkin! noi kalliimmat logitecin hiiret on must kauheita! mulla on fujitsu-siemensin tyyris hiiri ja just hyvä käteen! logitechin (kalliiden) muotoilu ei istu mun käteen. tosin kyllä niihinkin tottuu?
Itsellä on myös tuo MX-3100 paketti. Ja kakkos hiirenä logitechin marble mouse sen takia, koska tuosta langattomasta loppuu välillä virta kesken sessioitten. Se onkin noitten langgatoimien aina huono puoli. Ja mattona surface 1030. Itselle ainakin istuu hyvin käteen toi MX-1000, koska se on tarpeeksi iso. Pikku hiirissä tuppaa käsi väsymään.
mulla on paristolaturi(nopea) ja mulla on aina varaparistot valmiiksi ladattuna ja ainaskin mun fujitsu-siemens hiireen toi paristojen vaihto on aikas mutkaton!
Ite käytän kans MX-1000 langatonta laser hiirtä ja olen ollut todella tyytyväinen siihen. Koko on hyvä ja kun muistaa ladata aina välillä niin ei siitä pelikäytössäkään akku lopu...
Langallinen ja optinen. Olen myös langattomalla kokeillut, mut ei vakuuttanut. Ainakaan se pska-rakkine, mikä sillon sattu lapaseen. Se meni sitäpaitsi atomeiksi, kun kajautin sen pöytään kunnolla kun alko virta loppumaan pattereista kesken matsin ja kompensaatioksi ketutus kasvoi. Onneks en lyönyt sitä Icematin pintaan, olis tullut kalliiksi (Icemat kun on lasia)...
langaton huippulaatuinen optinen hiiri on tällähetkellä käytössä Akku kestää 20vuotta ja ohjelma ilmottaa sillon kun on patterit kohta lopussa ja pitäs vaihtaa.. Nytkin ihan sikana toiminu.. Ihan samanlainen kuin langallinen.. parempi vain
Langaton optinen. Ja virrankulutus ei paljoa haittaa, kun noita 1,2-volttisia akkuja (ja latureita) löytyy joka nurkasta.
Ei taida kyllä Logitechilla olla parempaa hiirtä kuin tuo MX 1000 laser hiiri. Siis langatonta hiirtä.
Langallinen optinen... Kyllähän hiiressä pitää häntä olla, jos siinä ei oo häntää niin sehän voi olla vaikka vesilintu
vivancon optinen hännällinen 800dbi:n rotta Red Velvet. Ihan mukava muotoilultaan ja nappeja 6,ja toimiii, mutta jos rahaa sais tohon lokkitekin G5 langalliseen laser-hiiren ni olis helmi juttu.