1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

6800 le:n 12 piippua

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kumipuu 05.10.2005.

1. kumipuu

kumipuu Guest

mulla on 12 piippua eli neljä avattu. jos avaan kaikki jolloin niitä on 16 niin saan vähemmän tehoa irti! onko sellaista neroa joka voi selittää tämän? 16 piippua auki tuottaa häiriöitä 3d mark 2005:ssä ja se on sitten myös hitaampi kuin 12 renderöintiliukuhihnalla! vertex shader yksiköt on maksimissaan eli niitä on 6 . näytönohjain on leadtek a400 6800 le jos joku pystyy selittämään niin moni viisatuisi siitä tiedosta! enkä vähiten minä.

2.  
  3. jorkkeli

jorkkeli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. kumipuu

kumipuu Guest

joo mutta olen poistanut edellisen, koska kukaan ei pystynyt vastaamaan kysymykseen! eli vastauksia tuli 0 kpl! kukaan jos ei pysty vastaamaan kysymykseen se pitää muotoilla toisin jotta siihen joskus voisi saadakkin vastauksen! ja nyt sulla on muutunu näytönohjaimenkin arvot! huomasitko?

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 05.10.2005
  5. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Viesti siirretty alueelle "PC:n rautaan liittyvä keskustelu"

@kumipuu:

Sinä et hoida täällä viestin poistamisia, vaan me moderaattorit. Yksi ketju/kysymys riittää. Jos et saa vastauksia kysymykseen, niin se ei tarkoita sitä että pitäisi uusi ketju aloittaa.

Jos tulee vahingossa tuplapostaus/tuplaketju, niin laita viestiä meille modeille, niin me hoidamme asian.

6. jorkkeli

jorkkeli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  7. rafsanta

rafsanta Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    en tiedä näistä bänni hommista mutta onko se nyt välttämättä hirveän rangaistuksen paikka jos joku newbie ei tajua olla laittamatta toista ketjua... tottakai on hyvä että huomautetaan koska eihän noi pidemmän päälle ole hyvä homma, sit jos toistuu niin on bännin paikka, mun mielestä. raati tehkööt niinkuin haluaa! :) muuten toimii kyllä tää foorumi pirun hyvin, "vakaampi" kuin muro ja paljon vähemmän trollausta kun mbnetissä, keep it going!
    edit. niin no joo... luin ton toisen ketjun, että semmonen tapaus, ehkä kaikki ylläoleva ei koskekkaan tätä kundia!

Viimeksi muokattu: 05.10.2005
  8. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Sama täällä kans... loppuu se OFFTOPIC ja jatketaan alkuperäisellä aiheella...

Jaa tämä sivu