1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Blaze media pro

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi Heletee 01.10.2005.

  1. Heletee

    Heletee Guest

    Minä muutin tuolla ohjelmalla mp3:set wma muotoon, mutta mp3:sia mahtuu mun mp3-soittimeen enemmän kuin wma:ta. Eikö sen pitäisi olla päin vastoin.

    Tällä ohjelmalla minä muutin: http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/audio_ohjelmat/mp3_pakkaajat/blaze_media_pro.cfm

    Kun minä muutan mp3:set wma:ksi, niin onko convert to wma oikea kohta jota mun pitää klikata?
    Niissä musiikki tiedostoissa lukee tyyppinä windows media files niin onko ne wma tiedostoja?
     
  2.  
  3. nrautava

    nrautava Guest

    Tarkista asia näin:

    Työkalut -> Kansion asetukset -> Näytä välilehti ja rasti pois kohdasta "piilota tunnettujen tiedostotyyppien tunnistaat"

    Ja se koko riippuu millä bitratella pakkasit ne.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 01.10.2005
  4. Heletee

    Heletee Guest

    Eli mitä pienempi bitrate on sitä pienempi tiedosto on kooltaan
     
  5. nrautava

    nrautava Guest

    Hyvin yksinkertaisesti sanottu

    ja juuri niin.

     
  6. Heletee

    Heletee Guest

    Minkä kokoinen olisi hyvä bitrate,jotta tiedosto veisi vähän tilaa ja musiikki kuuluisi hyvin?
     
  7. hermuza

    hermuza Guest

    Itse suosin ainakin 192 kbps-siirtonopeutta, koska se on cd-laatuista musiikkia, eli laatu on hyvää ja ei vie tolkuttomasti tilaakaan.. Yleisimmin käytetään varmaankin 128-192 väliltä.
     
  8. nrautava

    nrautava Guest

    Ite koitan pitää ne musiikit 192kbps, mutta jos esim jotan vanhempaa musaa tai ei niin hyvälaatusta niin kyllä 128kbps riittää.
     

Jaa tämä sivu