Ja näinhän tässä taas kävi: Sähköposti ei tule Outlook Expressille, koska palomuuri estää sen. Palomuurin kun ottaa pois, niin johan taas tieto liikkuu. Ken osaa käyttää tuota ohjelmaa, kertoisiko miten saan tämän tilanteen korjattua? Varma homma on, että kun minä alan arvailemaan, on kone täynnä sellaisa örkkejä, että menee viikkoja niitä selvitellessä...
Onnistuiskohan jos menisit NIS:n asetuksiin ja ottaisit Norton Antispamin kokonaan pois päältä. Ihan vain arvaus, kun en itse Outlookia käytä, NIS:ä kyllä.
Mullakin teki tollasen ongelman viime päivityksen yhteydessä. OExpress antoi seuraavan virhe koodin: 0x800ccc19 Tässä tapauksessa riitti , että sähköpostin tarkastuksen käytti tarkastamattomassa tilassa. Sekä lähetys että saapuva. Laitoin pois tunniksi ja sen jälkeen on pelannut normaalisti. Eli: |- Asetukset |-- Norton Antivirus |--- Sähköposti |---- []Tarkista saapuva sähköposti |---- []Tarkista lähtevä sähköposti http://tinyurl.com/79u9d
Asensin koko NIS:n uusiksi, päivityksiä tein aikani, ja kas kummaa niin hommaa toimii. Pari päivää tuo ehti olla, epäilisin syyksi tosiaan jotain häikkää päivityksessä. Korjaantuipahan näinkin, en jaksanut odottaa vastauksia Kiitos kuitenkin.
Itse tein ihan normaalin live updaten nortonilla ja mukana tuli ongelma päivityksen mukana. Mulla ongelman aiheuttaa (internet security 2005 ja käyttis XP Sp2) päivitys Symantec Security Software update: Symantec Common Client, 352,9 kt. Aiheuttaa ongelman jos sen lataan. Windowsin sammuttaminen kestää monia minuutteja ja joskus ei sammu ollenkaan. Ja sitten Outlook Expres lakkaa toimimasta, ei aukase eikä muutakaan. Kun poistaa kyseisen päivityksen niin taas kaikki toimii. 2004 versiossa oli myös Common client päivitys ongelma joka aiheutti sen virheilmoituksen, siihen sain aikanaan tiedoston joka poisti ongelman. Onko muut törmänny samaan? Löytyykö jo korhjaustiedostoa?
Mullakin NIS2005 ja viimeisimmän päivityksen mukana tuli juuri samanlaisia ongelmia (en muista päivityksen nimeä). Käyttis kylläkin w2k , kaikki pelasi normaalisti kunhan ei koskenut outlook expressiin. Jos meni kokeilemaan sen aukaisua , niin windows jumittui ja OE ei yhdistänyt minnekkään. Windowssin sammutus ei toiminut tai toimi kun lopulta jaksoi odottaa noin vartin verran. Ongelmat poistuivat tolla ohjeella jonka tuossa aiemmin annoin , sen jälkeen on toiminut moitteettomasti.
Ok, tavallaan helpottavaa etten ole ainut, tosin jo 2004 oli saman common clientin kanssa ongelma. Silloin siihen julkaistiin korjaustiedosto. Taidan luopua Nortonista tämän version jälkeen, ollut jo 2002 asti Norton. Ja joka vuosi joku ongelma toisensa perään, ei siinä jos olisi suomenkielinen tuki. 2004 soitin tukeen ja piti saada suomenkielistä tukea, no lopulta puhuin jonkun Ranskalaisen kanssa ja hän heti tajusi mikä on ongelma. Mutta mitää selkeää neuvoa en saanut mistä tai miten korjata se.