Logitech MX1000 ongelmia

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Fevermist 27.09.2005.

1. Fevermist

Fevermist Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Viimeaikoina hiiressäni on ilmennyt kummia ongelmia.
    Esim. singnaali pätkii.. esim. hiiri jämähtää paikalleen eikä liikahdakkaan vaikka painaisin "connect" nappia hiirestä. Mutta se alkaa taas toimimaan kun sitä kevyesti kopauttaa hiirimattoon. (näitä ei ole ollut kuin n. kuukauden verran)

Lisäksi akku ei nykyään kestä kuin 3-4 päivää, kun ennen se kesti 1-2 viikkoa.
    Hiiri on 5 kuukautta vanha.

Huoltoonko? vai mistä kiikastaa.
    Olen kokeillu vaihtaa ton lähettimen paikkaa josko se vaikuttais ongelmaan... mutta se ei vaikuta asiaan ollenkaan.

Kellään muulla kyseisen hiiren omistajalla samoja ongelmia?

2.  
  3. REH

REH Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eipä ole ollut ongelmia MX1000:ssa. Ei kyllä ole ollut kyseinen hiiri ku vasta 1kk käytössä. Jotain vikaa voisi olla tuossa sun hiires jos sitä kopauttaa pitää, että huoltoon vaan...

4. Mr_Kaos

Mr_Kaos Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itsellä on ollut kyseinen hiiri käytössä jo puolisen vuotta ja hyvin on toiminu tähän asti. Itselläkin on akun kesto vähän heikentynyt mutta muuta vikaa en ole huomannut.

5. Mr_Kaos

Mr_Kaos Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itsellä on ollut kyseinen hiiri käytössä jo puolisen vuotta ja hyvin on toiminu tähän asti. Itselläkin on akun kesto vähän heikentynyt mutta muuta vikaa en ole huomannut.

6. Fevermist

Fevermist Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Niin tuli vaan mieleen että mulla on siinä työpöydällä myös Yamaha 757 AV-Viritinvahvistin. Josko ottais jotain häikkää siitä, mutta sitten rupesin tosiaan miettimään että eihän se aikasemminkaan siitä mitään häikkää ottanu... ja varsinkin kun olen tuon lähettimen paikkaa vaihtanut useampaan otteeseen.

Ei se akun heikentyminen nyt niinkään häiritse, mutta tuo hiiren jämähtäminen on kyllä aika häiritsevää.

No täytyypä viedä huoltoon ja kysyä mitäs mieltä ne on, että onko normaalia. Jos on normaalia, niin sitten oli huomattavasti paskempi hiiri kuin kuvittelin :p

7. Fevermist

Fevermist Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Niin tuli vaan mieleen että mulla on siinä työpöydällä myös Yamaha RX-V757 AV-Viritinvahvistin. Josko ottais jotain häikkää siitä, mutta sitten rupesin tosiaan miettimään että eihän se aikasemminkaan siitä mitään häikkää ottanu... ja varsinkin kun olen tuon lähettimen paikkaa vaihtanut useampaan otteeseen.

Ei se akun heikentyminen nyt niinkään häiritse, mutta tuo hiiren jämähtäminen on kyllä aika häiritsevää.

No täytyypä viedä huoltoon ja kysyä mitäs mieltä ne on, että onko normaalia. Jos on normaalia, niin sitten oli huomattavasti paskempi hiiri kuin kuvittelin :p

Viimeksi muokattu: 28.09.2005

Jaa tämä sivu