1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kuva ei näy..missä vika?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi M1KKE 24.09.2005.

  1. M1KKE

    M1KKE Member

    Liittynyt:
    24.03.2005
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tällainen onkelma ilmestyi pari päivää sitten.. kuva ei näy, mutta ääni kuuluu. Boxi on Philips DTR320 ja on toiminut muuten ok, mutta nyt tulee aina tällainen ilmoitus: kuvaa ei ole saatavilla. Asetuksia ei ole muutettu ja antenniin ei ole koskettu. Aina kun vaihtaa kanavaa, niin kuva näkyy hetken ja on virheetön, mutta kohta katoaa, mutta ääni säilyy. Signaalin voimakkuus testi näyttää erinomaista..per***e että on mukavaa tämä digi aika..Oisko kellään antaa vinkkejä tähän ongelmaan?
     
  2.  
  3. Threat

    Threat Active member

    Liittynyt:
    10.11.2004
    Viestejä:
    1,259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Erikoinen ongelma kieltämättä. Mahdatko päästä boxin asetuksiin tarkistamaan päivittääkö boxi itse itsensä. Tuurillaan päivityksen jälkeen ongelma saattaisi ratketa mutta mitä itse olen philipsin tuotteiden nykytilasta internetistä lukenut, saattaa olla että kyseessä on tuotevika, joka vaatinee huoltotoimenpiteitä.
     

Jaa tämä sivu