Hei. Ongelmani on seuraavanlainen Minulla on Samsungin Pleomax 4x DVD-R levyjä. Olen polttanut levyille yhteensä 4 elokuvaa onnistuneesti. No, kun testaan levyjen toimivuutta tietokoneella, homma toimii täydellisesti, eli elokuva näkyy eikä pätki. Kun taas katson juuri samalla levyllä olevaa elokuvaa PS2:lla, loppupäässä elokuvaa, se pätkii ja joskus se ei lue levyjä ollenkaan. Tilasin viikko sitten wesellcd.comista VERBATIMIN 8X DVD-R - levyjä, koska nuo samsungit eivät toimineet PS2:lla. EDIT. Kaupasta ostetut levyt PS2:lla toimivat. Kysymykseni olisikin nyt, että miksei levyt näy pleikkarillani? Minulla on se modpiiri, jotta poltetut levyt toimii. Toimiiko nuo Verbatimit nyt sitten? Kiitän vastauksista!
kokeillut polttaa hitaammalla nopeudella? Ja levyjen laatu toki vaikuttaa myös. Luulisi verbatimien toimivan. Ja poltetut levyt toimii ps2:ssa ilman piiriäkin. Lähes joka versiossa.
En oo koittanut hitaammalla nopeudella polttaa, mutta taidan kokeilla sitä sitten ainakin noihin verbatimeihin. Mun ps2 soittaa aivan hyvin ite ps2 pelit, melko hyvin kaupasta ostetut, mut noi poltetut ei kyl toiminut.. Noh, toivottavasti laatulevyt toimii. Ens viikon alussa ne varmaan tuleekin. Onko jotain muita vinkkejä, miten voisin saada levyt toimimaan?
eiks toi ollut ps2:sen ongelma ettei näytä kaikkia alkuperäisiäkään leffoja aivan loppuun asti. Onko sulla ollut samaa ongelmaa tavallisen dvd soittimen kanssa ??
Onko levyt + vai - formaattia. Itsellä ps2 ei oikeen tykkää - levyistä jos ne on vähän huonompaa laatua. Verbatimeille oon polttanu pari peliä ja ne toimii loistavasti. Pitäis kokeilla miten leffat toimii näillä verbatimeilla ps2:ssa.
Itseasias mulla ei oo tavallista dvd-soitinta ollenkaan. Ja ne levyt on - formaattia. Taidankin seuraavalla kerralla tilata sitten noita verbatimin dvd+r levyjä..Toivottavasti pleikkari nyt kuitenkin noita verbatimin dvd-r levyjä lukee ja hyvin.