Kuuntele ensin kaikki kappalaleet http://www.mikseri.net/martin ja pura paineesi, kyllä minä kestän, antitulla vaan
ei noissa mitään vikaa ollut. pitää muistaa että ajaa läpi sitä omaa musiikkiaan ja jos tuntuu että tämä on "se" niin jatkaa vaan samaa linjaa. älä pahastu vaikka saatkin kritiikkiä, esim. hevimiehet ovat omilla linjoillaan. kaikkea musiikkia maailmaan mahtuu ja arvostankin sitä ammattitaitoa jonka he omaavat. eli kaikki musiikki on aina tervetullutta ja jos tosiaan tää on se juttu, niin jatka ihmeessä.
Kyllähän näitä mieluummin kuuntelee kuin radion purkkapoppia, mainoksia ja huonoja juontajia. Hyviä kevyen musiikin biisejä, mutteivät kuitenkaan aivan minun makuun raskaan musiikin kuuntelijana
noh.. ei oikeen mun musiikki makuun. mutta sopishan tuo johonki marttojen kevät keikauksen pää esiintyjäks =P
onhan nämä iskelmää.. ja voi olla studiokamalla tehty mutta on saatu kuulostamaan kyllä jollakkin casion/rolandin "workstationilla" tehdyltä. liekkö tarkoitus?
Ei ollut minun makuuni, itse teen trancea koneellani ja niitä onkin jo monta cd:tä, kuuntelen myös heavyä ja kotimaista musiikkia.