1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

pixmania.com

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi zinedine 22.09.2005.

  1. zinedine

    zinedine Member

    Liittynyt:
    05.02.2005
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei,

    minulla nyt sellainen tilanne, että tilasin Yamaha:n dvd-soittimen 12.9.05 ja maksoin sen samana päivänä... Mitään tilausvahvistusta ei ole tullut, ja sivujen tilausseurannassa vaan lukee että "toimitusaika yli 10pv". En ole löytänyt s-osoitetta, millä saisi heihin yhteyttä... niin, ja kyseistä soitinta ei enää edes ole heidän tuotevalikoimassaan.
     
  2.  
  3. zicc

    zicc Member

    Liittynyt:
    28.10.2004
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve. Kokeile tätä osoitetta: customercarefi@pixmania.com
    Tulee muistaakseni ensin joku automaattiviesti takaisin, vastaavat sitten kun jaksavat. Ite tilasin pari soitinta ja sain vain yhden, väittivät että molemmat toimitettu. Viikon pommittanu e-maileilla niin nyt tajusivat oman virheensä. Saa nyt nähä tuleeko se soitin...
     
  4. Säkäri

    Säkäri Guest

  5. Tico

    Tico Member

    Liittynyt:
    21.08.2002
    Viestejä:
    41
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  6. zicc

    zicc Member

    Liittynyt:
    28.10.2004
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Etsisin sinuna jonkun muun paikan. Varastosaldot näyttävät ihan mitä sattuu, parhaimmillaan joudut odottelemaan viikkoja. Olen kuullut useammiltakin asiakkailta. Ja asiakaspalvelu on ihan p***eestä, työn ja tuskan takana että saat vastauksia. Itse en ole vieläkään saanut toista soitinta, tilasin ja maksoin kahdesta soittimesta kuukausi sitten... Rahat veivät.
     
  7. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kaiuttimet tilasin,6.8.05.
    Samana päivänä tuli rekistöröinti ilmoitus ja tilausvahvistus.

    12.8 Kiitos tilauksestasi Pixmania.comin sivulla. Tilauksesi on juuri lähetetty eteenpäin.

    Meiniköhän noin viikko posti oli käynyt ovella, nouto posti pisteestä.

    Takuu...
    http://www.pixmania.com/fi/fi/huoltopalvelu.html
     
  8. zinedine

    zinedine Member

    Liittynyt:
    05.02.2005
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Noniin, eipä oo vieläkään näkyny soitinta... :(

    Muutaman kerran olen lähettänyt s-postia, ja vastaavat kun viitsivät tähän tyyliin: "Valitettavasti tuotetta ei ole varastolla, valmistaja ei ole antanut tarkkaa pvm:ää tuotteen saapumiselle varastolle." Olen soittanutkin sinne mutta sama virsi... On kyllä aika säälittävää... En kyllä enää tilaa tuolta yhtään mitään.

     
    Viimeksi muokattu: 09.10.2005
  9. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Alla olevan mukaan joudut odottelemaan viellä 3päiv. , sen jälkeen tuolta pitäisi tulla viestiä.
    Haluatko rahat takaisin, vai vastaavan tuotteen.
    Keskiviikko Torstai jos ei viestiä soittelemaan vaan sinne.

    **Soita jo huomenna varmuuden vuoksi 0201 44 36 36
    maanantaista perjantaihin klo 11.00-19.00

    Moka noilta jos ei tilausvahvistusta (vahvistuksen pitäisi olla varmistus että kaupat on tehty lisä tietoa)
    http://www.kuluttajavirasto.fi/user_nf/default.asp?site=34&tmf=6475&lmf=16440&id=16438&mode=readdoc


    Ei pahalla mutta kannataisiko lukea ensin vähän ohjeita ja tietoja.
    ""välillä täällä samaa vikaa, tee ensin lue sitten vasta ohjeet""


    8. Saatavuus
    Internetsivumme päivitetään joka päivä, jotta tuotteiden saatavuus olisi ajan tasalla. Pixmania tekee parhaansa, jotta tuotteita olisi aina saatavilla, mutta ei voi taata sitä 100-prosenttisesti. Jos pyytämäsi tuote on päässyt loppumaan, Pixmania ilmoittaa sinulle mahdollisimman nopeasti päivän, jolloin sen pitäisi olla saatavilla. Jos tilaamasi tuote ei ole saapunut Pixmanian ilmoittamaan toimitusaikaan mennessä, sinuun otetaan yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse, ja sinulle ehdotetaan joko uutta toimitusaikaa tai uutta tuotetta. Jos haluamasi tuote on Internet-sivun mukaan loppunut, sitä voi löytyä Pixmanian muista varastoista. Voit kysyä asiasta lähettämällä meille sähköpostia tai soittamalla numeroon ****0201 44 36 36**** (kotimaan paikallispuheluhinta).

    14. Tuotteiden saatavuus


    Kun asiakas on jättänyt lopullisen tilauksen, Pixmania lähettää tuotteen 30 päivän kuluessa asiakkaalle. Jos tuotetta ei ole saatavilla ja etenkin, jos se on loppu hankkijoilta, Pixmania ilmoittaa siitä asiakkaalle mitä pikimmin ja asiakkaalla on mahdollisuus peruuttaa tilaus. Asiakas voi pyytää rahat takaisin 30 päivän kuluessa sähköpostitse tai pyytää toisen tuotteen tilalle.

    Asiakkaan on tarkistettava tilatun paketin sisältö. Jos paketista puuttuu osia, siitä täytyy tehdä ilmoitus kuljetusyrityksen kuljetustodistukseen. Ilmoita ongelmasta Pixmanialle 48 tunnin kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

    http://www.pixmania.com/fi/fi/yleiset-myyntiehdot.html#21
     
    Viimeksi muokattu: 09.10.2005
  10. zinedine

    zinedine Member

    Liittynyt:
    05.02.2005
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen pyytänyt toisen tuotteen tai oikeastaan saman tuotteen, mutta eri väriä (Yamaha DVD-S550hopea), ja sain sieltä tällaisen viestin:
    "Hei,

    valitettavasti emme voi tehdä mitään muutoksia tilauksiin. Miläli haluatte vaihtaa tuotteen teidän täytyy peruuttaa nykyinen tilaus ja tehdä uusi tilaus haluamallenne tuotteelle.

    terveisin,

    Pixmania Tiimi"

    Tiedän kyllä tarvittavat asiat, ja olen lukenut kaikki ohjeet, mitkä asiat ovat mielestäsi minulta hukassa?

    Se on kyllä uusi asia minulle, että tuote lähetetään 30päivän kuluessa... en löytänyt tuota kohtaa pixmanian sivulta...
     
    Viimeksi muokattu: 09.10.2005
  11. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei varmaan mitkään, toi nyt oli vain maininta."sehän kuitattiin ei pa.."
    Ohjeiden lukemattomuus on aika yleinen syy jos jokin asia ei toimi, kokemusta on.
    Ja eihän noi ohjeet aina aivan selkokieltä ole >tossakin.

    Oikein jos olen tulkinnut, jos ne eivät ole pystyneet 30päivään toimittamaan tuotetta sitten vastaava tuote tilalle tai rahat takaisin.

    Etusivu / alareuna / Yleiset myyntiehdot

    Toivottavasti rupeaa pelaamaan "v......shan se vähemmästäkin"



     
    Viimeksi muokattu: 09.10.2005
  12. zinedine

    zinedine Member

    Liittynyt:
    05.02.2005
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No kyllä v*tuttaa... Joka tapauksessa olen nyt perunut tilauksen n. kuukauden odottelun jälkeen, kun eivät tienneet milloin tavara heille tulee, eivätkä halunneet antaa toista tuotetta tilalle...

    Saas nähä tuleeko ne rahat ja milloin... :( Tuollaisen "aktiivisen" asiakaspalvelun jälkeen en yhtään ihmettelis jos ne rahat ei olekaan tulossa sieltä... V*tun pixmania.

     
  13. zicc

    zicc Member

    Liittynyt:
    28.10.2004
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, aivan p*ska paikka, odottelen vieläkin soitintani... Missään ole vielä kohdannut noin surkeaa "asiakaspalvelua". En suosittele.
     
  14. ploplo

    ploplo Member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    17
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse tilasin pixmaniasta 6.10.2005 TWINHAN digiboxin tietokoneeseen,nyt 18.10.2005 en ole saanut sitä vieläkään.Olen ottanut yhteyttä varmaan 5 kertaa kyseiseen paskapuljuun ja asiakaspalvelu kyllä aina lupaa että kyllä se tulee ja sähköpostiinkin tuli kerran viesti että tilauksesi viivästyy korkeintaan 2-3 päivää mut ei vaan digiboxia näy, tänään kyllä tuli pixmaniasta 8kpl cd-romeja jotka piti saada digiboxin kylkiäisinä mutta ei ite boxia.siten vielä kun kattoo niitten sivulta tilauksenseurannasta omaa tilausta niin siellä lukee toimitettu, vähän outoa,asken yritin soittaa asiakaspalveluun ja jonotin 40 min eikä kukaan vastaa.En suosittele pixmaniaa kellekkään ja itselle tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tilaan PIXMANIASTA mitään!!!
     
  15. biok

    biok Member

    Liittynyt:
    18.09.2005
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Omat kokemukset ko. yrityksestä ovat myös erittäin negatiivisia. Luvatut toimitusajat eivät pidä yhtään paikkaansa ja asiakaspalveluun on vaikeaa saada yhteyttä. Olen odottanut tilaustani jo yli kk:n. Asiakaspalveluun olen lähettänyt tuloksetta useita yhteydenottopyyntöjä. Soitettuani asiakaspaluvelunumeroon useita kertoja eri päivinä, sain vihdoinkin kiinni suomea puhuvan asiakaspalvelijan, joka suoraan myönsi ettei heillä ole "homma oikein hanskassa" ja suositteli tilauksen perumista. En enää IKINÄ tilaa sieltä mitään.
     
  16. villae

    villae Member

    Liittynyt:
    30.11.2004
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hmm. Outoa, itsellä ei ole kuin hyviä kokemuksia kyseisestä puljusta.
    Kaks pakettia olen tilannut, DVD-polttavan ja DVD-soittimen, molemmat tuli perjantaina kun tiistaina tilasin.
     
  17. Quattro

    Quattro Regular member

    Liittynyt:
    19.05.2003
    Viestejä:
    130
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    1 tilaus tuolta ja hienosti meni. Nopea toimitus.
    Kannattaa siis ilmeisesti tilata varastossa olevaa tavaraa?
     
  18. zicc

    zicc Member

    Liittynyt:
    28.10.2004
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kannattaa tilata varastossa olevaa tavaraa???
    No kyllä varmaan kannattaa, vaan kun varastosaldot näyttää ihan päin persettä niin mites tilaat s**tana??? On varmaan tyytyväisiä asiakkaitakin tällä firmalla, mutta turhan paljon olen lukenut foorumeilta todella ikäviä kokemuksia kyseisestä firmasta ja omia kokemuksiakin on. Turha siinä on rueta puolustelemaan tätä roska-firmaa, ellei sitten ole kyseisen firman leivissä. Älkää kirjoitelko jos ette näe asiasta kuin yhden puolen.
     
  19. Jrahikai

    Jrahikai Regular member

    Liittynyt:
    27.06.2002
    Viestejä:
    552
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joopajoo menin tilaamaan Pixmaniasta LG:N DR-7500 DVD/DivX-soittimen eilen ja kas kummaa tilaus vahvistus tuli heti,mutta kun tarkistin tilauksen seuranasta tavaran kulun siellä olikin seuraava viesti (pastettu suorraan sivulta):

    Logistiikkakeskukseemme liittyvien ongelmien takia tilausten valmistelu ja lähetys on viivästynyt hieman. Pyrimme lähettämään kaikki tilauspaketit asiakkaille viiden päivän kuluessa.
     
  20. majuhe

    majuhe Guest

    tilasin pixmania.com nimisestä verkkokaupasta autostereon 8.10.2005. Toimitusajaksi luvattiin 5-6 päivää.
    14.10.2005 sain sähköpostin pixmanialta jossa ilmoitettiin että "Logistiikkakeskukseemme liittyvien ongelmien takia tilauksesi valmistelu saattaa viivaestyae hieman. Tilauksen toimitus voi viivaestyae korkeintaan 2-3 paeivaellae".
    20.10.2005 Paketti saapui kotiini, itse en ollut tuolloin kotona. Perjantaina 21.10 avasin paketin ja sen ei löytynytkään
    soitinta vaan siellä oli Digitaalinen photo printeri. Soitin välittömästi asiakaspalveluun. 14 minuutin odottelun jälkeen sieltä vastattiin. Siellä sanoivat että asia hoituu niin että sieltä lähettävät jonkun hakemaan paketin heti maanantaina. Sitten lähettivät myös palautuskupongin sähköpostilla, jonka täytin valmiiksi maanataita varten.
    Maanantaina kukaan ei tullut hakemaan pakettia eikä myöskään tiistaina. Nyt on keskiviikko ilta ja paketti on edelleen kotona. Eilen lähetin pixmanian verkkosivun kautta niille kirjeen asiasta. Sieltä tuli heti automaattinen vastaus; " Lähettämäsi viesti on talletettu.
    Kysymyksesi on lähetetty asiakaspalveluumme. Asiakaspalveluneuvojamme vastaavat sinulle 24 tunnin kuluessa".
    Mitään vastausta ei ole tullut. Eilen annoin puhelimen soida noin 30 minuuttia asiakaspalveluun, ei vastattu. Tänään ruokatunnilla noin 15 minuuttia, ei vastausta.
    Maksoin koko summan soittimesta heti 8.10.2005. Printteri joka minulle lähetettiin on hinnaltaan halvempi kuin maksamani
    summa soittimesta.
    Lähetin tämän tekstin kuluttajaneuvojalle. Hänen mielestä pixmania toimii osittain laittomasti. Tuo printteri minulla on vieläkin kotona. En ole vieläkään saannut uudestaan yhteyttä "erinomaiseen asiakaspalveluun". Sähköpostia olen lähettänyt, kyselin miten he meinaavat korvata tällaisen tilanteen. Vastaus oli; Hei!

    Pahoittelemme!
    Mikäli tuotette ei ole tosiaan noudettu, järjestämme uuden noudon.

    UPS:n piti tulla 25/10 ja paluunro

    Minulle luvattiin asiakaspalvelussa että se tullaan noutamaan 24.10.
    Mielenkiintoista nähdä milloin tuo uusi nouto taphtuu..
    Seuraavaksi nostan syytteen pixmaniaa vastaan.
     
  21. zarelli

    zarelli Member

    Liittynyt:
    01.11.2005
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minä tilasin kameran 24.10.05, vielä tänäänkin se on varastolla tuon logistiikka ongelman takia. 20 min odotuksen jälkeen tuo asiakaspalvelu kyllä vastasi ja lupasi toimituskulut pois. Näin 31.10. Tänään tuli maili, jossa kysyttiin tilitietoja palautusta varten. Siihen ei kuitenkaan pysty vastaamaan, sillä sähköpostiosoite "ei ole enää käytössä". Hyvin toimii euroopan suurin!
     

Jaa tämä sivu