Terse!! Minulla on seuraavanlainen ongelma Shrinkin kanssa kun Backup kohdassa kun pitäisi valita mihin tuotos poltetaan niin minulla se ei tarjoa ollenkaan Dvd levylle poltto mahdollisuutta ainoastaan Hard disc folder ja Iso Image File vaikka minullla polttava asema onkin. Eli nyt joudun aina polttamaan ensin kovalevylle ja sieltä sitten nerolla, eli minulla Shrinkki ei tee tätä vaihetta suoraan.. Osaisiko joku neuvoa mistä mahdollisesti on ja kyse ja miten saan sen polttamaan suoraan?? Olen poistanut Shrinkin ja asentanut uudestaan mut ei apua..Auttakee!!
Korjatkaa nyt joku jos ihan väärässä oon, mutta muistaakseni ei Shrinkillä pysty tekemään suoraa kopiota ilman kovolle tallentamista. Eli ensin dvd -> koneelle, josta sitten -> tyhjälle dvd:lle.
niin no..kyllähän se aina ENSIN tekee kovalle ne tiedostot (ei se lennosta mitään tee). JOS haluaa nyt ehdotomasti polttaa samantien Nerolla - se onnistuu laittamalla Shrink:ssä (yläpalkista) : EDIT-PREFERENCES-FILE I/O, ja täältä RUKSI kohtaan "Enable burning with Nero" En tosin suosittele => alkaa HETI backup:n jälkeen 1. käynnistää Nero:n, 2. etsii tyhjää DVR:ää 3. polttamaan levyä Mielestäni paremppi vaihtoehto on tehdä backup ILMAN tätä ominaisuutta: voi tehdä useampia backuppeja, polttaa ne milloin itse haluaa jne. Mutta siis onnistuu jos on Nero poltto-ohjelma...