1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Philips DVP630 - päivitysongelma. Apua!!

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi mvaarimo 20.09.2005.

  1. mvaarimo

    mvaarimo Member

    Liittynyt:
    21.03.2004
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Suoritin uusimman ohjelmistopäivityksen omaan DVP630 soittimeen ja kaikki sujui hyvin. Sitten minun piti suorittaa sama päivitys siskoni samanmalliseen soittimeen, mutta siinä syntyi ongelma. Samalla CD-R levyllä jolla tein oman päivityksen minun piti suorittaa siskoni soittimelle päivitys. Tein huolella kaiken samalla tavalla kuten tein omalle soittimelleni ja sitten pistin levyn koneeseen. Kaikki sujui hyvin siihen asti kunnes tuli ilmoitus että "Erase", ja siihen jumittui. Tvn kuva hävisi ja "Erase" luki ainoastaan soittimen näytössä. Sama "Erase" näkyi soittimen näytössä noin 20 min ennen kun kone sammutti itsensä. Sitten kun yritin käynnistää koneen "Power" napista niin soittimen näytölle ilmestyi taas se "Erase" viesti, ja kone sammui pienen hetken kuluttua. Yritin ennen sammumista painaa "Open/Close", mutta soitin ei reagoinut siihen mitenkään. En ole vielä ennen kun olen saanut kunnon vastausta vetänyt johtoa irti seinästa, sillä ohjeissahan luki että sitä ei saisi tehdä. Mitä pitäisi tässä tapauksessa tehdä? Onko toivoa?
     
  2.  
  3. pähkinä

    pähkinä Regular member

    Liittynyt:
    26.11.2004
    Viestejä:
    162
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siis päivityshän toimii näin: Poltetaan levy -> laitetaan soitin päälle -> avataan asema -> laitetaan cd sisään -> suljetaan asema -> annetaan soittimen touhuta, kunnes se sammuttaa itsensä -> nykäistään piuha irti pistorasiasta ja odotellaan 15 sekuntia -> laitetaan piuha takaisin rasiaan -> laitetaan soitin päälle soittimen [bold]OPEN/CLOSE[/bold]-painikkeella -> annetaan aseman avautua -> otetaan cd pois -> olet valmis. Jos jostain syystä aseman luukku ei aukeakaan uudelleenkäynnistyksen jälkeen, niin päivityksen pitää antaa mennä uudestaan läpi, eikä sitä saa keskeyttää.
     

Jaa tämä sivu