1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

divxg400 ei toimi oikein

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi joppe 17.02.2003.

  1. joppe

    joppe Guest

    avaan elokuvan media playerillä ja normaalisti monitorin oikeaaan alalaitaan tulee se sininen neliö josta saa lisättyä tekstit.nyt se tulee vaan jossain leffoissa ja toisissa ei sitä tule olenkaan.silloinse vaan välähtää ja häviää saman tien....oisko vinkkejä mikä mättää???
     
  2.  
  3. migge77

    migge77 Regular member

    Liittynyt:
    23.01.2003
    Viestejä:
    300
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onhan sinulla varmasti videotiedoston ja tekstitystiedoston nimi sama? Olen myös huomannut, että "vaikeat" tiedostonnimet tuottavat ongelmia, esim pisteet ja muut "erikoisemmat" merkit.
     
  4. joppe

    joppe Guest

    nyt juuri huomasin et se sininen neliö tulee sinne alakulmaan aina kun avaan leffan joka on xvid tai avi päätteinen..ja sit taas ku avaan leffan joka on divx ni siihen ei tule sitä sinistä neliötä,eli niihin en saa sillon lisättyä tekstejä....??
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 17.02.2003
  5. Portsu73

    Portsu73 Guest

    Aukeeko se leffa divxplayerillä. Mulla se ei tue tekstejä. Koita aukaista wmpllä. Mulla antoi heti tekstit mukaan.
     
  6. Ine

    Ine Guest

    Minä en saa tekstejä käyttöön... divxg400 configuresta subtitles valikossa se "in use" kohta on harmaa eikä siitä saa valittua et mistä se ees etsis niitä tekstejä???
     
  7. Poy

    Poy Regular member

    Liittynyt:
    25.06.2002
    Viestejä:
    295
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miksi pitäisi käyttää divx-päätettä elokuvassa? Vaihda vaan se nimi takasi.

    Se configure valikko ei oo harmautettu, kun elokuva on päällä tai siis meen sen elokuvan valikoista sinne.
     
  8. Ine

    Ine Guest

    Kun laitan elokuvan pyörimään niin se on edelleen harmautettu... mitenkäs sinne pääsee sen elokuvan valikon kautta?
     

Jaa tämä sivu