1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

apua dvd aviksi helpoiten....

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi khorne 17.02.2003.

1. khorne

khorne Guest

kone on 500mhz ja muistia on 327mb ja käyttis on winxp

mitä tarviin ???

2.  
  3. Adder_78

Adder_78 Guest

4. Pehmis

Pehmis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    On muuten kumma miten laiskoja ihmiset ovat kun eivät viitsi tehdä mitään ongelmansa eteen. Kun käyttää searchia niin löytyy varmasti apua..

5. khorne

khorne Guest

ei mie muuten kun mitä aseteksia voi käyttää noin hitaalla koneella??

6. Portsu73

Portsu73 Guest

Kyllähän tolla kokoonpanolla onnistuu. Kestää vaan kauemmin. Itse alusi tein 566 celeronilla. Ny oon onneksi jo päässy 1.5ghz. Ajassa suuri ero.

7. co22

co22 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ehdottomasti helpoin ja luotettavin keino on käyttää EasyDivX:ää (www.easydivx.does.it). Ei muuta ku DVD sisään, levyn lukko auki jollain DVD-soittimella ja EDX käyntiin. Asetusten teko on lastenleikkiä, mutta jos itseluottamusta puuttuu, niin netistä kyl löytyy reippaasti ohjeitakin.
    Toiseksi uusin 0.81 versio taitaa olla täl hetkel paras (ite en ainakaan saanu 0.82:ta toimimaan kummallakaan koneellani [ME & Win2k]) 0.81:stä ei virallisilta sivuilta ainakaan vähän aikaa sitte enää saanu..en tiiä miten ny. Kyllä muitakin vaihtoehtoja on, mutta ite ainakin oon tykästyny pariin EDX+SubRip.

Jaa tämä sivu