Mulla on Intel Celeron 2600 MHz (26x100) - suoritin. Sen lämmöt ovat "tyhjäkäynnillä" 40-45, onko liian korkea? Pelatessa 50-53. Mistä voi säätää rajaa koska kone buuttaa?
Ei ole liian korkeat. Ihan normaalit ovat. Mulla on suunnileen samat lämmöt 2400mhz celeronilla. Biossista sitä rajaa saapi säädettyä. Tarkkaa paikkaa en muista enkä oikeen voi bootata että pääsis kattomaan.
Ihan normaali lämmöt ovat, ei syytä huoleen. BIOSista voi säädellä maksimi lämpöjä. e: jklockars oli nopsampi
Mihinköhän asteeseen ne raja-arvot on asetettu? Boottaako se kone vaan vai jääkö se sammuksiin. Jos vaan boottaa niin vois olla jos ajais memtestin. mulla teki joskus battlefieldi, että yhtäkkiä kone boottas siihen auttoi muistikamman vaihto. Minkäkokoinen poweri sulla on eihän se vetele viimeisiään?
Kone sammuu ja käynnistyy heti uudestaan. En löytänyt BIOSsista raja-arvoja. Muistia on 256 mb. En tiedä muista osista, koska tämä kone ostettiin valmiina pakettina noin vuosi sitten.
Powerin koon saa selville kun avaa kopan ja katsoo tarrasta mikä on yleensä liimattu siihen. Everestillä näkee mikä näyttis on koneessa. edit: Siis powerin kylkeen
kone tilttaa jos on liian vähän muistia tai lämmöt on vituillaan!! loppu heti tilttailu ku ostin siten muistii että on 768
No siitähän se sit johtuu,että muisti loppuu! Tässä on muistia vain 256 MB, ja vice cityssäkin on häiriötä. Pitää ostaa 512MB. Kiitos Jokisam:ille.