[20:08:37] Start video encoding ... [20:08:50] Video encoded successfully ! [D:\Tulossa\mr and mrs smith\Avi2dvd_temp\Encoded_Video.m2v -1 Bytes] [20:08:50] Job NOT Done. There are warnings ... Find at the log file the 0 byte generated file to focus where exactly the problem appears Koitin eilen muuntaa elokuvaa Avi2Dvd ohjelmalla ja äänen se muutti ihan ongelmitta ja sitten kun piti leffaa alkaa muuttaa niin tuli tollanen valitus sitten ja en tienny yhtään miksi ja ajattelin että täällä joku vois tietää kun tätä kautta sain tietääkin tosta ohjelmasta.
Se varmaan koittaa avata sitä lähde tiedostoa, mutta ei onnistu siinä. Esim. puuttuva codec tai oudot tiedostonnimet tai hakemistonpolut saattavat aiheuttaa ongelmia.
Mä en ole saanu tuota avi2dvd:tä toimimaan kertaakaan, monta kertaa olen yrittänyt. Vaihda suosiolla Nero Vision Expressiin tai VSO divxtodvd
Kodeekit ei ole asennettu kunnolla. FFDshow:n VFW codec configurationista laita päälle tarvittavat. Mikälit sitä käytät. ps. Itse tykkään tästä paljon enemmän kuin divxtodvd:stä, tekee parempaa laatua ja on ilmainen. HC-enkooderia olen käyttänyt. Edit: ohops, tuli vastattua vähän vanhaan ketjuun