1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Outlook express ei lataa nortonin päivityksen jälkeen

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi download 15.09.2005.

  1. download

    download Active member

    Liittynyt:
    10.01.2004
    Viestejä:
    1,992
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eli norton sanoi jotain että virustieto/ohjelma on vanhentunut ja haluatko suoritaa live updaten. En ensinkään ymmärrä miksi se sitä kysyi kun se on automaatilla ollut tähänkin asti. Sen jälkeen ohjelma vaati rebootin. Käynnistyksen jälkeen Outlook ei lataa sähköposteja ennenkuin käyttää palomuurin pois päältä. Poistin eutlook express .exe listalta ja lisäsin uudelleen ja ei merkitystä laittaako salli kaiki tai minkä vaan. Ei lataa ennenkuin palomuurin sammuttaa. Jollakulla varmaankin vinkki takataskussa.
     
  2.  
  3. teodon

    teodon Member

    Liittynyt:
    02.04.2005
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse tein ihan normaalin live updaten nortonilla ja mukana tuli ongelma päivityksen mukana. Mulla ongelman aiheuttaa (internet security 2005 ja käyttis XP Sp2) päivitys Symantec Security Software update: Symantec Common Client, 352,9 kt. Aiheuttaa ongelman jos sen lataan. Windowsin sammuttaminen kestää monia minuutteja ja joskus ei sammu ollenkaan. Ja sitten Outlook Expres lakkaa toimimasta, ei aukase eikä muutakaan. Kun poistaa kyseisen päivityksen niin taas kaikki toimii. 2004 versiossa oli myös Common client päivitys ongelma joka aiheutti sen virheilmoituksen, siihen sain aikanaan tiedoston joka poisti ongelman. Onko muut törmänny samaan? Löytyykö jo korhjaustiedostoa?
     

Jaa tämä sivu