1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

vob:ien pilkkomissofta

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi eemil 15.09.2005.

1. eemil

eemil Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    20min vob:sta pitää saada n. 3 min alusta pois framen tarkkuudella. freeware. Älkää ehdottako virtualdub(mod):ja!

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  4. Degra

Degra Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nero Recode on mielestäni paras, tosin maksullinen.

5. Filth

Filth Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minä en ilmeisesti osaa hakea tuolla haku-toiminnolla. Itse aloitin juuri uuden keskustelun eri alueelle...

Minun kohdalla tuo Chopper toimi paremmin. Eli se oli helpompi käyttää. Tuo Vobedit ohjelma oli vain ohutta yläpilveä, ei mennyt jakeluun.

6. Degra

Degra Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nero Recode on simppeli, helppokäyttöinen ja kaikenlisäksi vielä suomenkielinen jos lontoo ei hallussa.

7. Filth

Filth Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuosta Neron recodesta.. Tuleeko se polttosoftan mukana, vai pitääkö erikseen ostaa? Tuossa Neron poltto-ohjelmassa kun on nykyisin niin paljon toimintoja, joita ei tule käytettyä ---> joista ei tiedä mitään.

Yritin muuten käyttää ohjelmaa "Mpeg Video Wizard" ja sillä tuli aivan kauheaa jälkeä. Ohjelma kun on vielä maksullinen.. onneksi sitä saa 30 päivää kokeilla.

Tuo Chopper hoiti homman hienosti, enkä huomannut mitään häviötä, vaikka kuinka yritin verrata, toljottaa ja kuunnella. Hemmetin yksinkertainen.

8. Degra

Degra Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Se on siinä NeroVision Express-paketissa.

Siinä voi myös pätkiä ja liittää niitä filuja yhteen.

Viimeksi muokattu: 24.09.2005

Jaa tämä sivu